خرید آپارتمان نقلی در جنوب تهران چقدر آب می‌خورد؟+ مشخصات آپارتمان و قیمت

۱۴۰۱/۱۰/۱۴ - ۱۸:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۹۶۱۵۰
خرید آپارتمان نقلی در جنوب تهران چقدر آب می‌خورد؟+ مشخصات آپارتمان و قیمت

​به دلیل اینکه قیمت مسکن اخیرا جهش زیادی را تجربه کرده است، متقاضیان مسکن به دنبال خانه‌هایی با قیمت‌های مناسب‌تر می‌گردند. در ادامه به بررسی قیمت واحد های نقلی در مناطق مختلف جنوب تهران خواهیم پرداخت.

به گزارش اقتصادنیوز، اگر قصد سرمایه‌گذاری در مناطق جنوبی تهران را دارید، میتوانید واحدی ۳۵ متری در محله نازی‌آباد در حالی که ۱۶ سال از ساخت آن گذشته باشد و یک اتاق خواب داشته باشد را با سرمایه‌ای بالغ‌بر ۱ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان خریداری کنید.

همچنین واحدی دیگر در همین محله با سنی حدود ۲۵ سال و متراژ ۳۵ متر درحالی که مانند آپارتمان قبلی تک خوابه است را با سرمایه‌ای بالغ‌بر ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.

آپارتمانی یک خوابه در محله مولوی با متراژ ۳۹ متر و سنی حدود ۱۹ سال ارزشی بالغ‌بر ۱ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان دارد.

برای خرید آپارتمان دیگری در محله شوش با متراژ ۴۰ متر و ۱ اتاق خواب با توجه به اینکه ۹ سال از ساخت این واحد گذشته باشد به بودجه‌ای بالغ‌بر ۱ میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

همچنین با بودجه‌ای معادل ۱ میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان، میتوانید آپارتمانی ۵ ساله در همین محله با متراژ ۴۰ متر و ۱ اتاق خواب را خریداری کنید.

ارزش واحدی دیگر در محله منیریه با متراژ ۳۷ متر و ۱ اتاق خواب و سنی حدود ۵ سال، مبلغی معادل ۱ میلیارد و ۹۰ میلیون تومان است.

آپارتمانی ۳۸ متری در محله جوادیه با سنی حدود ۱۸ سال و ۱ اتاق خواب، در روز های گذشته معادل ۱ میلیارد و ۱۱۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

همچنین آپارتمانی ۴۰ متری در همین محله با سنی معادل ۱۸ سال و یک اتاق خواب، معادل ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

جدول

 

ارسال نظر