ویژه

۱۴۰۱/۰۴/۰۵ - ۰۳:۰۷:۵۰
کد خبر: ۱۹۰۲۷۲

تامین سوخت مورد نیاز  بیش از 32 هزاردستگاه ادوات کشاورزی استان کردستان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: در سه ماهه نخست سال جاری40 میلیون لیتر نفتگاز در بین بهره‌برداران بخش کشاورزی استان کردستان توزیع شده است. به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان، جهانبخش نوکانی دردیدار با فرماندار شهرستان دیواندره بابیان این مطلب اظهار داشت: این شرکت با تهیه 

زیر ساخت‌های لازم و هماهنگی‌های صورت گرفته سوخت بخش کشاورزی استان را به صورت الکترونیکی توریع می‌نماید. نوکانی سپس به فعالیت32 هزار دستگاه ادوات کشاورزی در استان و قابلیت‌های کشاورزی شهرستان دیواندره اشاره کرد و افزود: 5800 دستگاه ادوات کشاورزی در شهرستان دیواندره فعال بوده که در سه ماهه نخست سال جاری بیش از سه میلیون چهارصد هزار لیتر سوخت در بخش کشاورزی این شهرستان توزیع شده است. مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان از فعال بودن 7 باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و 5 باب جایگاه سی ان جی در ناحیه دیواندره خبرداد و اظهار کرد: عملیات احداث یک باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی نیز در دست اقدام می‌باشد که با توجه به تعداد مجاری عرضه موجود و گستردگی جغرافیایی مطلوب این جایگاه‌ها، زمینه ارایه خدمات مطلوب و دسترسی بهتر شهروندان به فرآورده‌های نفتی به خوبی مهیا شده است.

مانورآموزشی حفاظت از خطوط لوله انتقال گاز برگزار شد

مانور آموزشی حفاظت و صیانت از شبکه خطوط لوله سراسری در منطقه ده عملیات انتقال گاز برگزار شد. به گزارش روابط عمومی منطقه 10 عملیات انتقال گاز، علی نصیحت کن سرپرست این منطقه درحاشیه اجرای این مانور آموزشی گفت: منطقه 10 عملیات انتقال گاز به دلیل همجواری با پالایشگاه‌های بزرگ گازی کشور، اهمیت راهبردی دارد. وی افزود: برای بحث توانمندسازی نیروها در سطح منطقه هرساله برنامه‌های آموزشی مختلفی از جمله اجرای مانور با سناریوی‌های مختلف انجام می‌گردد که خوشبختانه در سال جاری نیز در نخستین اقدام از این مهم، مانور آموزشی حفاظت و صیانت از شبکه خطوط لوله سراسری انتقال گاز با همکاری فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان کنگان برگزار گردید. سرپرست منطقه ده عملیات انتقال گاز خاطرنشان کرد: حفظ سرمایه‌های ملی در برابر تهدیدها، ارتقای آمادگی و افزایش توانایی کارکنان در مقابله با خطرات احتمالی، شناسایی نقاط ضعف، قوت و پیگیری اقدامات اصلاحی و همچنین ارتقای سطح همکاری‌های منطقه‌ای با دیگر نهادهای برون سازمانی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این مانور بوده است.

 

ارسال نظر