دستگیری ۳۲۰ تن از اراذل و اوباش پایتخت

۱۴۰۰/۰۶/۱۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۸۱۶۷۷
دستگیری ۳۲۰ تن از اراذل و اوباش پایتخت

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری ۳۲۰ تن از اراذل و اوباش و گردانندگان مراکز فساد و قمار در تهران خبر داد. سردار حسین رحیمی اظهار کرد: سومین مرحله طرح اقتدار هم در فضای حقیقی و هم در فضای مجازی برگزار شد. این مرحله بیشتر با حضور پلیس امنیت در فضای حقیقی انجام شد گرچه به علت هجوم مجرمین مجازی علاوه بر ظرفیت پلیس امنیت از ظرفیت‌های پلیس فتا نیز استفاده شده است. اوافزود: در این مرحله از طرح در حوزه پلیس امنیت ۳۲۰ نفر از اراذل و اوباش سطح‌دار، مزاحمین، گردانندگان مراکز فساد و قمار دستگیر شده و در اختیار قانون قرار گرفتند. ۱۰۵ نفر از این افراد اراذل و اوباش و ۱۲۰ نفر از مزاحمین نوامیس بودند. ۹ نفر سلاح گرم حمل می‌کردند و ۱۹ نفر نیز علاوه بر شرارت در حوزه مشروبات نیز فعالیت می‌کردند.به گفته رییس پلیس پایتخت، ۵۹ نفر از این افراد علاوه بر شرارت، حامل یا فروشنده مواد مخدر یا گرداننده مراکز قمار و فساد بودند. 

هشت قبضه سلاح جنگی و ۱۴۰ قبضه سلاح سرد کشف شد و در این مرحله ۲۵۸ شبه سلاح جمع آوری شد که برخی از این آلات هنگام خرید و فروش و برخی هنگام استفاده کشف و ضبط شدند. او با اشاره به ممنوعیت قانونی حمل سلاح گفت: قابل ذکر است هرگونه تهیه، خرید، فروش و حمل 

شبه سلاح مجازات دارد و مغایر قانون است‌.حاملان، خریداران و استفاده کنندگان سلاح‌های سرد نیز مجرم هستند و مورد برخورد قرار خواهند گرفت.

 

ارسال نظر