دلار هزار تومان دیگر ریخت

۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۴:۳۳:۲۳
کد خبر: ۱۹۷۲۲۶
دلار هزار تومان دیگر ریخت

فضای ظهر امروز بازار ارز آرام و بی سر و صدا برای دلالان و البته صرافی‌ها بود. خبری از شلوغی و چانه‌زنی‌های روزهای گذشته نبود و قیمت‌ها در تابلو و همچنین سروصدای دلالانی که کار می‌کردند و فروش داشتند، پایین‌تر آمده بود.

به گزارش ایسنا، قیمت خرید هر دلار آمریکا در صرافی‌های خیابان و میدان فردوسی حدود ۴۲ هزار تومان بود و نرخ فروش این ارز در تابلو صرافی‌ها حدود ۴۲ هزار و ۲۰۰ تومان و با نوسان اندکی تعیین شده بود. این قیمت‌ها حدود هزار تومان نسبت به نرخ روز گذشته بازار ارز کمتر بود. البته در ساعات پایانی دیروز هم کاهش قیمت نرخ دلار بازار متشکل تا ۴۲ هزار و۵۰۰ تومان اتفاق افتاده بود.

یورو اما با اندکی افزایش نسبت به روز گذشته مواجه شده بود. هر یورو با نرخ ۴۲ هزار و ۴۰۰ تومان خریداری و با قیمت ۴۲ هزار و ۵۰۰ تا ۷۰۰ تومان فروخته می‌شد.

با وجود اطلاعیه‌های بانک مرکزی و توئیت رئیس کل در روز گذشته که نشان می‌داد مشکلی برای خرید و فروش ارز از سوی صرافی‌ها طبق بخشنامه بانک مرکزی وجود ندارد، اما همچنان برخی صرافی‌ها آن را اجرایی نکرده بودند و دلایلی از اعلام نشدن بخشنامه و جزییات تا بالا بودن نرخ تابلو و... را دلیل رفتار خود مطرح می‌کردند.

 

ارسال نظر