ارتقای امنیت صندوق‌ امانات بانک‌ها با تمهیدات جدید پلیس

۱۴۰۱/۱۰/۱۱ - ۰۹:۱۰:۰۰
کد خبر: ۱۹۶۰۰۳
ارتقای امنیت صندوق‌ امانات بانک‌ها با تمهیدات جدید پلیس

اواسط خردادماه امسال بود که ماجرای سرقت از صندوق امانات شعبه دانشگاه بانک ملی ایران، بار دیگر بحث بر سر امنیت این صندوق‌ها را به کانون توجه افکار عمومی کشاند.

به گزارش ایسنا، حالا با گذشت بیش از شش ماه از ماجرای سرقت از صندوق‌های امانات بانکی ملی، رئیس پلیس آگاهی پایتخت در اتخاذ تمهیدات جدید برای ارتقا ایمنی صندوق‌های امانات بانک‌ها خبر داده است. سرهنگ علی ولیپور گودرزی دراین باره گفت: ما در پلیس آگاهی تهران بزرگ چندین جلسه کارشناسی را با بانک‌ها برگزار کردیم که نتایج خوبی هم داشته و منجر به ارتقاء ایمنی و ضریب امنیت شعب بانکی در پایتخت شده است.

وی درباره محتوای این جلسات نیز گفت: در این جلسات در مورد شرایط و نحوه نگهداری از اموال مردم در صندوق‌های امانات، نحوه احراز مالکیت و احراز هویت صاحبان صندوق، امنیت صندوق‌ها  و... بحث و تبادل نظر شد که اقدامات خوبی در این خصوص انجام شده و یکسری مشکلات هم باقی مانده که به زودی برطرف خواهد شد.

ولیپور گودرزی با بیان اینکه در حال حاضر در تمامی شعب دارای صندوق‌های امانات، نگهبان مسلح به طور شبانه‌روزی مستقر است، گفت: مردم نگران امنیت صندوق‌های امانات نباشند، نکات ایمنی و امنیتی دراین صندوق‌ها و شعب به طور کامل رعایت می‌شود. 

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ همچنین از پیگیری برای بیمه شدن صندوق‌های امانات خبر داد و گفت: این موضوع نیز گرچه مستقیما مربوط به پلیس نیست اما با توجه به اینکه بیمه‌ها اثر مستقیم بر ایمنی و امنیت صندوق‌های امانات دارند، این موارد نیز پیگیری و تقریبا انجام شده است. مشکلات باقی مانده نیز در حال رفع شدن است.

 

ارسال نظر