ویژه

۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۷۸۳۳۰

ویژه‌برنامه «دعوت» رتبه یک «میزان مخاطب» را کسب کرد

ویژه‌برنامه «دعوت» که با مشارکت همراه اول در حال اجراست، توانست رتبه یک «میزان مخاطب» در بین برنامه‌های افطار صداوسیما را کسب کند. براساس نظرسنجی مرکز تحقیقات رسانه ملی درباره برنامه‌های رمضانی صداوسیما، ویژه برنامه «دعوت» توانست با بیش از ۱۹ درصد مخاطب و رضایت حدود ۹۲ درصدی در صدر برنامه‌های افطار شبکه‌های سیما قرار گیرد. «دعوت» عنوان ویژه‌برنامه‌ای است که با مشارکت همراه اول از شبکه یک سیما پخش می‌شود و در لحظات افطار امسال مهمان سفره‌های افطاری مردم است. کسب جایگاه نخست توسط این ویژه‌برنامه از منظر میزان مخاطبان با رشد ۵.۳ درصدی نسبت به رمضان سال گذشته مواجه شده است.  در ایام ماه مبارک رمضان، ویژه‌برنامه «دعوت» با نگاه ویژه‌ به خانواده هر روز از ساعت ۱۹ و ۱۵ دقیقه از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

هدیه ۲۰ گیگابایتی استادان همراه اولی فعال شد

بسته هدیه اینترنت ۲۰ گیگابایتی همراه اول برای استادان حوزه و دانشگاه فعال شد.  به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، بسته هدیه اینترنت ۲۰ گیگابایتی اپراتور اول، بر اساس فهرست ابلاغی وزارت ارتباطات و فناوری‌اطلاعات و با هدف تسهیل آموزش آنلاین در روزهای همه‌گیری بیماری کرونا، بر روی حساب استادان معرفی شده فعال شد. بر اساس این گزارش بیش از ۸۰ درصد استادان متقاضی اینترنت هدیه 20 گیگابایتی، سیم‌کارت همراه اول داشته و از این هدیه بهره‌مند شدند. همراه اول در روزهای کرونایی در راستای مسوولیت اجتماعی و حمایت از آموزش آنلاین با رایگان کردن پهنای باند دسترسی به سامانه شاد و ارایه بسته‌های رایگان یا تخفیفی اینترنت از دانش‌آموزان، معلمان، دانشجویان و استادان حمایت کرده است.

تولید ۹۳ درصد ورق گرم کشور توسط گروه فولاد مبارکه

عملکرد ۱۲ ماهه تولید محصولات فولادی در سال ۹۹ منتشر شد و بر اساس آن بالاترین رقم تولید به محصول ورق گرم اختصاص دارد و از مجموع ۶میلیون و ۹۱۹ هزار و ۴۶۲ تن ورق گرم تولید شده ۶ میلیون و ۴۴۱ هزار و ۴۶۲ تن توسط شرکت فولاد مبارکه و فولاد سبا تولید شده است یعنی ۹۳ درصد از ورق گرم تولیدی کشور توسط این گروه تولید شده است. 

 

ارسال نظر