ویژه

۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۷۵۷۸۷

1.1 میلیون کاربر روبیکا و آیگپ در کنسرت آنلاین سالار عقیلی

کنسرت آنلاین همراه اول با اجرای سالار عقیلی، مورد استقبال یک میلیون و 143 هزار کاربر اینترنت قرار گرفت.   کنسرت آنلاین همراه اول که شب گذشته14 بهمن 1399 به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر با اجرای سالار عقیلی از طریق دو اپلیکیشن «روبیکا» و «آیگپ» پخش شد، مورد استقبال کم‌نظیر ایرانیان قرار گرفت.نخستین شب اجرای پویش «برای تمام ایران می‌خوانم» با محوریت موسیقی سنتی و با کیفیتی مطلوب، در اختیار تمامی مردم ایران‌زمین قرار گرفت. هدف از برگزاری این رویداد آنلاین، ایجاد فضایی شاد و سرگرم‌کننده در روزهای سخت کرونایی بود. سالار عقیلی خواننده برجسته کشور نیز به مناسبت این ایام، قطعه «مادر» را برای نخستین‌بار در کنار قطعات «ایران»، «تنها می‌مانم»، «خوشه‌چین»، «چه بگویم»، «به من بسپار دستت را»، «وطنم‌ای شکوه پابرجا» و «نگار» به اجرا گذاشت.این کنسرت که با تمهیدات همراه اول، برای تمام کاربران اینترنت در کشور به صورت رایگان (بدون بلیت‎فروشی) برگزار شد، توانست 935 هزار بیننده را در روبیکا و 208 هزار بیننده را در آیگپ جذب کند.دومین شب اجرای این پویش نیز 15 بهمن‌ماه با حضور فرزاد فرزین، خواننده پاپ کشور و اجرای قطعات شاخص این هنرمند نظیر «کجا دنبالت بگردم»، «شانزلیزه»، «آینده»، «ماه عسل» و «نفس» به روی صحنه رفت.

بازدید از انبار نفت  منطقه  چالوس 

مدیر حراست کل استان مازندران در راستای طرح خود حفاظتی دستگاه‌های دولتی از انبار نفت منطقه چالوس بازدید کرد. تورج امانی مدیر منطقه در حاشیه این بازدید به شرایط ویژه و موقعیت استراتژیک انبار نفت اشاره کرد و موقعیت و شرایط ایمن مخازن و ورود و خروج محموله‌های نفتی را شرح داد. تورج امانی حفظ و ارتقای توان حفاظتی و امنیتی و همراهی و مساعدت و اعمال نظارت‌ها و اقدام‌های موثر برای ایمنی همه‌جانبه در تاسیسات و مبادی تامین و عرضه را از اهداف عملیاتی برشمرد. در بازدید از تاسیسات انبار نفت منطقه، رییس حفاظت فیزیکی حراست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی نیز حضور داشت.

روشن شدن مشعل گاز 34  روستای مازندران

گاز رسانی به مناطق کوهستانی و دورافتاده مازندران از مهرماه سال ۹۶ همزمان با بهره‌برداری از طرح بزرگ خط ۴۲ اینچ دامغان - کیاسر - ساری در دستور کار دولت قرار گرفت و حذف مصرف سوخت فسیلی و پایان دادن به برداشت چوب از جنگل برای سوخت از اهداف گازرسانی به این مناطق اعلام شد. حمزه امیرتیموری سرپرست شرکت گاز مازندران گفت: در ایام دهه فجر امسال، طرح گازرسانی به 10 روستا در بخش‌ هزارجریب شهرستان بهشهر، 15 روستا در بخش کوهستانی شهرستان سوادکوه، 4 روستا در شهرستان میاندرود، 3 روستا در شهرستان بابل و 2 روستا در شهرستان رامسر به بهره‌برداری می‌رسد. امیرتیموری با بیان اینکه برای پروژه گازرسانی به 34 روستای مازندران در دهه فجر مجموعاً 172 هزار و 600 متر شبکه‌گذاری انجام شده است، اظهار کرد: در این روستاها بیش از 3 هزار علمک روی شبکه گازدار نصب می‌شود.

دیدار مدیرعامل آبفای البرز با خانواده شهدا

درآستانه چهل ودومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، مهندس مهدی‌زاده مدیرعامل شرکت آبفای البرز به همراه تعدادی از معاونان ومدیران به منزل شهیدان نعمتی‌ها رفت واز نزدیک با مادر بزرگوار این شهیدان دیدار وگفت‌وگو کرد. وی با اظهار اینکه درمقام عمل باید قدردان خون این شهیدان باشیم وتکریم خانواده معظم شهدا کمترین کاری‌است که انجام می‌دهیم . به این ترتیب یاد وخاطره آنان را گرامی می‌داریم زیرا شهدا با نثار جان ومال خود از اسلام عزیز دفاع کردند وما با هیچ عملی نمی‌توانیم فداکاری ایشان را جبران کنیم.

اعطای نشان کاندیداتوری شهر دوستدار کودک به اصفهان

نشان کاندیداتوری شهر دوستدار کودک به عنوان اولین شهر کشور از سوی رییس دفتر یونیسف در ایران، به اصفهان اهدا شد. به گزارش اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، قدرت‌الله نوروزی در مراسم اعطای نشان کاندیداتوری شهر دوستدار کودک یونیسف به اصفهان اظهار کرد: سال 1989 کنوانسیون حقوق کودک در سازمان ملل تصویب و در سال 1372 شمسی ایران به این کنوانسیون پیوست و تاکنون همه کشورهای جهان جز امریکا به این کنوانسیون و کنوانسیون حقوق بشر پیوسته‌اند. شبکه شهر دوستدار کودک در سال 1996 فعالیت خود را آغاز کرد و امروز شاهد هستیم چند شهر در دنیا به این موضوع پیوسته اند؛ اصفهان اولین شهری است که در ایران به عنوان پایلوت به این شبکه پیوست. وی افزود: تعریف شهر دوستدار کودک و هدفی که ما به مناسبت شرایط فرهنگی و سنتی کشور خود از این موضوع تدوین کرده‌ایم، مشمول کودکان از بدو تولد تا 18 سالگی است و می‌خواهیم کودکان نه براساس ایده انسان محوری بلکه فراتر از آن بر اساس «حیات‌محوری» فعالیت کنند.  همچنین اوبرایان رییس یونیسف در ایران گفت هم‌اکنون 12 شهر دیگر ایران در مرحله پایلوت ابتکار شهرهای دوستدار کودک قرار دارند در حالی که مدیریت شهری شهرهای بیشتری نیز در ایجاد فضاهای شهری دوستانه‌تر برای کودکان و استقبال از مشارکت معنادار کودکان فعالیت می‌کنند. 

 

ارسال نظر