اخبار کلان

۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۵۷۳۶۹

دولت از تامین فضای آموزشی حمایت می‌کند

رییس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد: مبلغ هزار میلیارد تومان برای اعتبارات استانی تخصیص یافته که تخصیص ۱۰۰ درصدی بوده و این امر حاکی از حمایت دولت از تامین فضای آموزشی دارد.

محمد باقر نوبخت گفت: مبلغ هزار میلیارد تومان برای اعتبارات استانی تخصیص یافته که تخصیص ۱۰۰ درصدی بود و این امر حاکی از حمایت دولت از تامین فضای آموزشی دارد.  وی افزود: بودجه سال آینده در سازمان برنامه و بودجه مراحل پایانی را طی می‌کند و ارقام کلان بودجه نهایی شده اما ردیف‌ها باقی مانده است.  نوبخت یادآور شد: بررسی می‌کنیم که بدانیم برای سال جاری ردیف عمرانی متناسب با برنامه‌ریزی خیرین و امر مدرسه‌سازی چه کمیتی است تا آن را در لایحه بودجه تقدیم دولت کنیم.

فروش 25 میلیون لیتر بنزین مصرفی کشور به قیمت آزاد

معاون سازمان برنامه و بودجه گفت: فقط ۲۵ میلیون لیتر بنزین از ۹۵ میلیون لیتر مصرفی کشور به قیمت آزاد فروخته می‌شود. حمیدرضا عدل افزود: دولت حتی برای خودروهای دولتی نیز سهمیه‌ای در نظر نگرفت تا در نهایت به نفع مردم باشد. وی با بیان اینکه در سال آینده شاهد کاهش روزانه ۶ تا ۱۰ میلیون لیتر بنزین خواهیم بود، اضافه کرد: از سال ۹۶ تا ۹۷ با افزایش حدود ۱۴درصدی مصرف بنزین مواجه بودیم و این افزایش مصرف بابت قاچاق سوخت به کشورهای منطقه بود. معاون سازمان برنامه و بودجه ادامه داد: تفاوت قیمت بنزین در داخل کشور با کشور همسایه دست کم پنج هزار تومان است.

 

ارسال نظر