اخبار

۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۰۰:۳۹:۰۴
کد خبر: ۱۴۸۹۲۵

1048 خودرو  در گمرک  ماند

معاون امور گمرکی گمرک از ترخیص 6653خودرو وارداتی براساس مصوبه هیات وزیران خبر داد و گفت: تاکنون برای 340 دستگاه از خودروهای اظهار شده صدور پروانه انجام نشده است. مهرداد جمال ارونقی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به آخرین آمار ترخیص خودرو از گمرک اظهار کرد: بر اساس مصوبه هیات وزیران مبنی بر ورود خودروی خارجی از تاریخ 1397/10/16 تا تاریخ 98/04/16 در این مدت 6653 دستگاه خودروی وارداتی از گمرک ترخیص شده است. معاون امور گمرکی گمرک افزود: تاکنون 340دستگاه از خودروهای اظهار شده منجر به صدور پروانه نشده و به دلایلی نتوانسته‌اند مجوزهای لازم را برای ترخیص اخذ کنند.

شروط پوری حسینی برای واگذاری سرخابی‌ها

رییس سازمان خصوصی‌سازی با اشاره به اینکه دو راه برای واگذاری سرخابی‌ها وجود دارد، افزود: فعلا هیچکدام از این کارها انجام نشده است.

میرعلی اشرف عبدالله پوری‌حسینی درباره واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی گفت: در خصوص واگذاری سرخابی‌ها دو راه وجود دارد؛ نخست آنکه حکم مجلس مبنی بر اینکه این دو باشگاه باید در فرابورس پذیرش شوند، اتفاق بیفتد و شرایط پذیرش این دو باشگاه در فرابورس فراهم شود.

رییس سازمان خصوصی‌سازی افزود: البته با توجه به جلساتی که با بورس، فرابورس، وزارت ورزش و مدیران این دو باشگاه برگزار شده، بعید است این اتفاق بیفتد. راه دوم این است که حکم پذیرش در فرابورس به عنوان یک الزام برای خصوصی‌سازی برداشته شود.

 

ارسال نظر