آغاز اجلاس «اف‌ای تی‌اف»

۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۱۵۸۷

از امروز 22 مهر ماه اجلاس «اف‌ای تی‌اف» برگزار شده و در این اجلاس نمایندگان 204 کشور درباره موضوعات مربوط به پولشویی و تامین مالی تروریسم به بحث و گفت‌وگو می‌پردازند.

به گزارش «تعادل»، طبق اطلاعیه‌ای که سایت «اف‌ای تی‌اف» منتشر کرده است: اجلاس این سازمان از امروز به مدت شش روز در پاریس برگزار می‌شود و مقامات 204 کشور به بحث و بررسی موضوعات مربوط به این اجلاس می‌پردازند. در این اجلاس بیش از 800 مقام مسوول به نمایندگی از 204 کشور و سازمان بین المللی از جمله صندوق بین‌المللی پول، سازمان ملل و بانک جهانی به پاریس می‌روند تا در هفته اجلاس «اف‌ای تی اف» شرکت کنند.

در این اجلاس شش روزه که از 14 تا 19اکتبر (22 تا 27 مهر) برگزار می‌شود، 140 گزارش پیرامون مسائل مربوط به حفاظت ازسلامت نظام مالی و مشارکت در امنیت جهانی مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

تنظیم مقررات برای دارایی‌های مجازی جهت جلوگیری از پولشویی و خطرات تامین مالی تروریسم، بررسی راهبردهای اختلال درتامین مالی داعش، القاعده وهمکاران آنها و دیگر تروریست‌ها، اقدام جدید برای برخورد با تامین مالی اشاعه سلاح‌های ممنوعه، بررسی پیشرفت‌های ایران و دیگر کشورها از جمله موضوع‌های مورد بحث این اجلاس خواهد بود.

علاوه بر این، گزارش‌های برخی سازمان‌ها ازجمله صندوق بین‌المللی پول، بانک جهانی، سازمان ملل، اجلاس سازمان همکاری و توسعه اقتصادی، سازمان همکاری و امنیت اروپا و یوروپل در اختیار اعضا قرار می‌گیرد.

 

 

ارسال نظر