روی موج خبر

۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۰۲۲۱

    تخلفات امریکا از تعهدات بین‌المللی را تبیین خواهیم کرد؛ پاد| رییس‌جمهوری در بدو ورود به نیویورک تاکید کرد: مجمع عمومی امسال فرصت است برای اینکه برخی از تخلفات و پشت کردن‌ها به تعهدات بین‌المللی بهتر تبیین شود. روحانی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه «امریکایی‌ها از بسیاری از تعهدات بین‌المللی از جمله از تعهدات خود از برجام سر باز زدند»، اظهار کرد: مجمع عمومی امسال فرصت است برای اینکه برخی از تخلفات و پشت کردن‌ها به تعهدات بین‌المللی بهتر تبیین شود. او با اشاره به جزییات برنامه‌های خود در نیویورک، خاطرنشان کرد: همچون سال‌های گذشته در این سفر در مجمع عمومی سازمان ملل متحد شرکت و با سران برخی کشورهای مختلف ملاقات‌هایی خواهم داشت. هدف ما این است که در مجامعی که پیش رو داریم، سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران نسبت به منطقه و جهان را تشریح کنیم.

 تروریست‌های وابسته نمی‌توانند یکپارچگی کشور را از بین ببرند؛ ایسنا| معاون حقوقی رییس‌جمهور در پیامی به مناسبت حادثه تروریستی اهواز گفت: تروریست‌های وابسته و مزدوران وطن فروش نمی‌توانند یکپارچگی کشور و وحدت بی‌مانند مردمانش را که میراث پیوندهای چندین هزار ساله میان آنهاست، تحمل کنند.  لعیا جنیدی در ادامه این پیام آورده: این پیوندها نه در پهنه خاک ایران به تنهایی که در جان و دل ایرانیان ریشه دارد، این مردم نجیب این‌بار نیز در کنار هم ایستاده‌اند و چنین اقدامی هرگز یکدلی و اتحاد آنها را از بین نمی‌برد بلکه آنها را در این راه ثابت قدم‌تر می‌سازد.

      تروریست‌ها منتظر دست انتقام ملت ایران باشند؛ ایرنا| وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی اهواز تاکید کرد: تروریست‌ها منتظر دست انتقام ملت ایران باشند. امیر سرتیپ امیر حاتمی که دیروز به‌همراه وزیر اطلاعات، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شهردار تهران و وزیر دادگستری به نمایندگی از دولت در مراسم تشییع شهدای حمله تروریستی اهواز حضور یافت. با عرض تسلیت مجدد به شهادت رسیدن و مجروح و آسیب‌دیدن جمعی از هموطنان بی‌دفاع کشورمان گفت: این قبیل اقدامات کور و فاقد ارزش و غیرانسانی خللی در عزم ملت ایران در تحقق اهداف متعالی انقلاب نخواهد داشت.

 

ارسال نظر