خبر

۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۷۶۹۴۱

نقش به‌پخش در رشد تولید  اشتغالزایی و توسعه بنگاه‌ها

اعتماد|با توجه به این واقعیت استفاده از ظرفیت‌های به‌روز شرکت‌های پخش، یکی از اساسی‌ترین گزاره‌های صنعت و تولید کالا را تشکیل می‌دهند، استفاده از این ظرفیت‌ها می‌تواند شاخص کلی رشد در شرکت‌های صنعتی و تولیدی را افزایش دهد. شرکت به‌پخش یکی از بهترین شرکت‌های توزیع و پخش کالا است که با بهره‌گیری از بهترین مدیران، کارگزاران، بازاریاب‌ها، سیستم‌های لجستیکی، حمل‌ونقل و... درصدد توزیع سریع‌تر کالا و رساندن آن به دست مشتری است. روندی که از یک سو به رشد شاخص‌های رشد تولید و صنعت کشور کمک می‌کند و از سوی دیگر به مردم برای بهره‌مندی از اقلام اساسی و مصرفی مطلوب مدد می‌رساند. به‌پخش با استفاده از فروشگاه‌های فروش اینترنتی از جنس صرفه مارکت، همچنین سیستم‌های توزیع و پخش مویرگی یکی از پایه‌های اصلی رونق تولید و فروش کالا در کشور محسوب می‌شود. در واقع به‌پخش تلاش می‌کند تا شعار حمایت از تولید داخلی را به بهترین شکل عملیاتی کند. اهمیت تلاش‌های به‌پخش زمانی برجسته‌تر و بارزتر می‌شود که بدانیم بسیاری از واحدهای تولیدی در کشورمان به دلیل فقدان دسترسی به شرکت‌های پخش مناسب و سیستم‌های توزیع مویرگی، به‌رغم اقلام با کیفیتی که تولید می‌کنند با خطر ورشکستگی، تعطیلی و خروج از فضای تولید کشور مواجه می‌شوند. در واقع دسترسی شرکت‌های صنعتی، تولیدی و ...سرنوشت بنگاه‌های اقتصادی را دچار تغییر و دگرگونی‌های پی‌درپی می‌کند. در نقطه مقابل بسیاری از بنگاه‌های اقتصادی و تولیدکننده‌ها به دلیل دسترسی به ساختارهای لجستیکی به‌پخش و بهره‌مندی از شبکه پخش مویرگی این شرکت، توانستند جایگاه رفیع‌تری در فضای تولیدی و صنعتی کشور به دست آورند. در واقع فرآیندی که برای توزیع و فروش محصولات شرکت‌های مختلف پیگیری می‌شود، نیازمند دانش تخصصی، سابقه بلند و مهارت‌های ویژه‌ای است که به‌پخش با تکیه بر دهه‌های متمادی فعالیت در اتمسفر صنعت، تولید و... به دست آورده است. تجربه تاریخ اقتصاد و تولید کشور نشان‌دهنده این واقعیت است که شرکت‌های تولیدی بدون حمایت و همراهی شرکت‌های پخش حرفه‌ای قادر نیستند سهم مناسب خود را در بازارهای اقتصادی و سبد مصرفی مردم به دست آورند. همکاری یک شرکت پخش حرفه‌ای با امکانات موسع و فراگیر به واحدهای اقتصادی کمک می‌کند که ضمن شناسایی خود به عاملان فروش، در افکار عمومی نیز به عنوان یک برند قابل توجه ثبت شوند.  سابقه بلند و نیروهای حرفه‌ای و ماهر این فرصت را برای برندهای صنعتی و تولیدی ایجاد می‌کند که بتوانند در اتمسفر رقابتی امروز جایگاه خود را به دست آورند. این فرآیند در اتمسفر اقتصادی فعلی کشور و جهان که سایر برندها منتظر به دست آوردن کوچک‌ترین نقطه ضعف برای بهره‌برداری هستند، اهمیت مضاعفی پیدا می‌کند. به خصوص در بازار کنونی که بسیار رقابتی است و رقبا از کوچک‌ترین اشتباهات سایر فعالان اقتصادی بهره می‌برند. بنابراین شرکت‌های تولیدی، صنعتی و بازرگانی کشور باید تلاش کنند زلف خود را به شرکت‌های پخشی گره بزنند که بیشترین سابقه و مهارت را در فضای اقتصادی کشور دارند و از تیم حرفه‌ای و نیروهای متخصص بهره می‌برند.

بهترین شرکت پخش

یکی از مهم‌ترین گزاره‌های فنی که باعث توفیق روزافزون شرکت‌های تولید و صنعتی می‌شود، استفاده از نرم‌افزارهای فروش اینترنتی و ابزارهای نوین ارتباطی است. صرفه مارکت به‌پخش، بخشی از این ضرورت‌های مهم را پاسخ می‌دهد و این فرصت را در اختیار برندها قرار می‌دهد که بتوانند ظرفیت‌های فروش خود را تا حد چشمگیری افزایش دهند. صرفه مارکت و سایر نرم‌افزارهای فروش اینترنتی به خصوص در حوزه فروش، توزیع و پخش محصولات غذایی و اقلام مصرفی مردم بسیار تاثیرگذار است و باعث برتری به‌پخش در مقایسه با سایر فعالان این حوزه در کشور می‌شود. مهم‌ترین ویژگی و برتری نرم‌افزار صرفه مارکت، معرفی محصولات، شاخص‌های ویژه آنان، قیمت تمام‌شده و سایر اطلاعات مورد نیاز است.

بهترین شرکت توزیع کالا، شرکتی است که بتواند جهت پاسخ به نیازهای تولیدکننده و مصرف‌کننده، از تکنولوژی روز دنیا استفاده کند؛ یعنی همان شاخص‌هایی که به‌پخش در ساختارهای فروش اینترنتی خود و صرفه مارکت به آن دست یازیده و ارایه داده است. این ساختارهای ارتباطی نوین زمینه‌ای را فراهم می‌کند تا شرکت به‌پخش با تکیه بر فناوری‌های به‌روز و با استفاده از گزاره‌هایی چون سرعت، دقت، کاهش خطا، صرفه‌جویی در زمان و هزینه و افزایش مشتری و درآمد جایگاه ویژه‌ای در فضای تولید، فروش و پخش برای خود دست و پا کند. اغلب شرکت‌هایی که برای توزیع و پخش محصولات خود با مشکل روبه‌رو بوده‌اند، بعد از همکاری با به‌پخش رشد قابل توجهی در فروش و عرضه محصولات خود داشته‌اند به‌طوری که بعد از مدتی به افزایش ظرفیت‌های تولید، استخدام نیروی کار بیشتر و در نهایت رشد اقتصادی افزون‌تر دست پیدا کرده‌اند. بنابراین ضرورت استفاده از فناوری‌های ارتباطی نوین و ورود به عرصه کسب و کارهای برخط و آنلاین به خصوص در شرایط بحران‌دهی چون تحریم‌های اقتصادی، کرونا، رکود اقتصادی و... می‌توانند استقامت بیشتری در برابر توفان‌های اقتصادی برای شرکت‌های تولیدی، صنعتی، بازرگانی و کشاورزی ایجاد کنند.

 

ارسال نظر