مدیرعامل فولاد خوزستان با صدور پیامی آغاز هفته دولت را تبریک گفت

۱۳۹۹/۰۶/۰۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۷۰۴۸۷
مدیرعامل فولاد خوزستان با صدور پیامی آغاز هفته دولت را تبریک گفت

بنام خداوند بخشنده و مهربان

هفته دولت احیاکننده روزهای پرشور خدمتگزاری شهیدان بزرگ این مرز و بوم است. کسانی که فارغ از پست و مقام به خدمت برای مردم می‌اندیشیدند.  مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در تبیین شخصیت دو بزرگوار شهید دولت فرمودند: «شهید رجایی و شهید باهنر حقا و انصافا دو چهره انقلابی و مومن و خالص بودند و زندگی و شهادت شان درس‌آموز بود.»

این هفته فرصت و بهانه‌ای است تا همه ما خدمتگزاران، کارنامه حوزه کاری خویش را به مردم قدرشناس ایران اسلامی عرضه داریم و در رفع مشکلات و تقویت توانمندی‌ها، از آنان بیشتر یاری بجوییم. در هفته دولت با همه شهیدان، ایثارگران و جانبازان دولت میثاقی دوباره می‌بندیم که به آرمان‌های روشن و پاک آنان وفادار بمانیم و در به ثمر نشاندن درخت بارور انقلاب اسلامی از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت، به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت و روز کارمند را به همه دولتمردان و کارمندان متعهد و همکاران تلاشگر گروه فولاد خوزستان تبریک عرض نموده و موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، از درگاه خداوند متعال مسالت می‌نمایم.

 

ارسال نظر