عملیات ضدعفونی و گندزدایی اماکن عمومی‌روزانه انجام می‌شود

۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۷۰۲۸۰
عملیات ضدعفونی و گندزدایی اماکن عمومی‌روزانه انجام می‌شود

فرمانده بسیج صنعت نفت مسجدسلیمان از انجام روزانه عملیات ضدعفونی و گندزدایی اماکن عمومی‌شهر مسجدسلیمان به‌منظور مقابله با گسترش ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش روابط عمومی‌شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، غلامرضا امینی در تشریح این خبر اظهار داشت : با هماهنگی ستاد مدیریت بحران و مدیریت مقابله با کرونای شهرستان عملیات ضدعفونی و گندزدایی اماکن مختلف عمومی‌این شهر بطور روزانه انجام می‌شود.

وی افزود : با توجه به حجم بالای مراجعات مردمی‌به اماکنی همچون پمپ بنزین‌ها - بیمارستان‌ها - محلات پرجمعیت و خیابان اصلی و هسته مرکزی شهر این اماکن ضدعفونی و گندزدایی گردیدند. وی خاطر نشان کرد : با درخواست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان و به‌منظور افزایش سطح ایمنی و بهداشتی در برگزاری آزمون سمپاد تیزهوشان، مدارس برگزار‌کننده این آزمون توسط تیم متشکل از بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج / اداره HSE و بخش‌های مختلف مدیریت خدمات این شرکت گندزدایی و ضدعفونی گردیدند.

 شایان ذکر است از ابتدای اسفند سال گذشته تاکنون بسیجیان پایگاه مقاومت صنعت نفت با همکاری بخش‌های مختلف شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان بطور روزانه محلات، مناطق، خیابان‌ها و معابر عمومی‌سطح شهر، اماکن پر تردد و خطرساز و مدارس مسجدسلیمان را در برابر گسترش ویروس کرونا ضدعفونی نموده اند.

 

ارسال نظر