رفع خطر از خط ۳۳۰۰۰ ولت فشار متوسط بدون اعمال خاموشی در آغاجاری

۱۳۹۹/۰۵/۳۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۷۰۲۴۰
رفع خطر از خط ۳۳۰۰۰ ولت فشار متوسط 
بدون اعمال خاموشی در آغاجاری

وقوع توفان در روزهای گذشته موجب آسیب دیدن خط فشار متوسط ۳۳۰۰۰ شد که با سرعت عمل نیروهای عملیات مدیریت توزیع برق آغاجاری رفع خطر و شبکه برق عادی‌سازی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان، علی مکاریان مدیر توزیع برق آغاجاری اظهار داشت، با توجه به شرایط جوی پیش آمده در روزهای اخیر و در بازدید از شبکه برق فشار متوسط حد فاصل روستای جولکی تا سد جایزان متوجه خارج شدن مقره از جای خود و برخورد با کراس آرم شده که بسیار خطرناک بود و بلافاصله و به فوریت جهت برآورد خسارت و ارسال تجهیزات، گروه عملیاتی به محل اعزام گردید.

علی مکاریان با بیان این نکته که ارایه برق پایدار و خاموشی ندادن به شهروندان محترم اولویت شرکت توزیع نیروی برق خوزستان می‌باشد، افزود، ساعت خاموشی جهت عملیات ترمیم شبکه با هماهنگی مرکز دیسپاچینگ شرکت به ساعت بعد از پیک بار موکول شد و راس ساعت ۶ بعد از ظهر همزمان با خاموشی خط مذکور و تعمیر نقاط آسیب دیده بار شبکه روستاهای آب بارون و هادی خانی به آغاجاری منتقل و روستاهای سرجولکی، جولکی و شهرک‌های حر و بلال از جایزان برق‌دار گردیدند تا در زمان عملیات برروی خط آسیب دیده هیچگونه خاموشی برق در روستاهای ذکر شده نداشته باشیم.

وی در پایان افزود، تعمیرات شبکه در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام پذیرفت و در ساعت ۸ شب، شبکه فشار متوسط به حالت عادی بازگشت.

 

ارسال نظر