روی موج خبر

۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۰۱:۴۱:۲۳
کد خبر: ۱۲۸۶۰۳

  نشست مشترک فراکسیون مستقلین با محسنی‌اژه‌ای؛ برنا|سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس از برگزاری نشست این فراکسیون با سخنگوی قوه قضاییه خبر داد. اعضای فراکسیون مستقلین مجلس روز یکشنبه در خصوص مباحث اقتصادی، پرونده‌های اقتصادی و مباحث مربوط به قوه قضاییه تشکیل جلسه می‌دهد.ضرورت تغییر در آیین‌نامه داخلی مجلس در خصوص سوال از رییس‌جمهور و نحوه ارجاع آن به قوه‌قضاییه از دیگر مباحث مورد بررسی در این نشست خواهد بود.

  واکنش ظریف به توییت ترامپ؛ تعادل| وزیر امور خارجه ایران در واکنش به ایران هراسی امریکا در حساب توئیتری خود نوشت: ایران همواره یک کنشگر منطقه‌ای باثبات، قدرتمند و مسوول بوده و خواهد بود. در توییت محمدجواد ظریف آمده است که ایران هراسی دوسویه که ایران را همزمان در حال تسخیر خاورمیانه: یا جنگ برای بقا معرفی می‌کند نشانه اختلال ادراکی امریکا از یک سو و عوامفریبی ناشی از فروریختن قطب نمای اخلاقی امریکا از سوی دیگر است. ایران همواره یک کنشگر منطقه‌ای باثبات، قدرتمند و مسوول بوده و خواهد بود.

  تدوین طرح معیشت و اقتصاد در فراکسیون نمایندگان ولایی؛ تسنیم| حمیدرضا حاجی‌بابایی رییس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی از تشکیل کمیته‌ای با نام «معیشت و اقتصاد» در این فراکسیون خبر داد و گفت: در این کمیته که تعدادی از اعضای فراکسیون حضور دارند درباره نحوه بهبود معیشت مردم بررسی‌هایی را داشته‌اند. وی با بیان اینکه این کمیته طرح جامع اقتصاد و معیشت را تدوین کرده است، ادامه داد: در این کمیته کارهای کارشناسی روی این طرح در حال انجام شدن است. رییس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با تاکید بر اینکه در تدوین طرح مذکور قطعاً از نظرات سایر نمایندگان و فراکسیون‌ها استفاده خواهیم کرد، افزود: باید تدابیری را بیندیشیم که با توجه به مشکلاتی که امروز در جامعه وجود دارد، اگر نیاز به نظارت، قانون‌گذاری و تصمیم‌گیری وجود دارد، ما به سرعت با کمک دولت به سمتی حرکت کنیم که نابسامانی‌های اقتصادی و وضعیت نگران‌کننده‌ای را که در حوزه گرانی‌ها و معیشت مردم وجود دارد، برطرف شود. حاجی بابایی تصریح کرد: قرار است در روزهای آینده با سایر فراکسیون‌های سیاسی مجلس درباره طرح معیشت و اقتصاد رایزنی‌هایی داشته باشیم.

  موافقت با امضای چندین موافقتنامه همکاری با همسایگان-پاد| هیات وزیران در جلسه روز چهارشنبه خود به ریاست روحانی با صدور مجوز برای پاراف و امضای موقت چندین موافقتنامه همکاری با کشور‌های ساحلی دریای خزر موافقت کرد.هیات وزیران در جلسه روز چهارشنبه خود به ریاست حسن رییس، با صدور مجوز برای پاراف و امضای موقت چندین موافقتنامه همکاری در زمینه‌های مختلف با کشور‌های ساحلی دریای خزر موافقت کرد.این موافقت‌نامه‌ها شامل موافقت‌نامه پروتکل همکاری و تعامل نهادهای مرزبانی در دریای خزر الحاقی به موافقتنامه امنیتی در دریای خزر 2010، موافقتنامه همکاری کشورهای ساحلی دریای خزر در زمینه حمل و نقل، موافقتنامه همکاری تجاری اقتصادی کشورهای ساحلی دریای خزر و موافقتنامه پیشگیری از حوادث در دریای خزر است.

  خیلی از حرف‌ها پشت تریبون حل شدنی نیستند-باشگاه خبرنگاران| اکرمی گفت: خیلی از حرف‌ها پشت تریبون حل شدنی نیستند و آقایان نماینده بیشتر دنبال تئوری و نظریه هستند. سیدرضا اکرمی با اشاره به سوال نمایندگان مجلس از رییس‌جمهور اظهار کرد: مقام معظم رهبری تاکید کرده‌اند که کار اجرایی به دلیل بسترسازی سخت و مشکل است؛ به همین دلیل بین ایده و عمل تفاوت وجود دارد.

 تایید جاسوسی وزیر اسراییلی برای ایران توسط وزیر اطلاعات-فارس| وزیر اطلاعات گفت: بخش ضد جاسوسی وزارت اطلاعات از قوی‌ترین بخش‌های وزارت خانه و قوی‌ترین بخش در دنیاست چنانکه در کابینه یکی از دشمنانمان ما جاسوس داشتیم.سید محمود علوی در یک برنامه تلویزیونی با بیان اینکه فساد اقتصادی، مانند ویروس است و اقتصاد کشور را بیمار می‌کند گفت: وزارت اطلاعات بیش از ۱۳۰ فقره پرونده کلان فساد اقتصادی تشکیل داده که ارزش آنها بالغ بر ۲۱ هزار میلیارد تومان است و در این رابطه ۱۸۰ متهم بازداشت شدند و ۳۶۰ نفر تحت تعقیب هستند و با همکاری قوه قضاییه توانسته‌ایم ۱۳۰۰ میلیارد تومان فرار مالیاتی را کشف کنیم.

  آسمان ایران در حصار نفوذناپذیر قرارگاه پدافند هوایی است-تسنیم|سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش ایران به مناسبت سالروز تاسیس قرارگاه پدافند هوایی حضرت خاتم‌الانبیاء (ص) آجا پیامی صادر کرد.در بخشی از این پیام امده است: « در طول 10 سالی که از تشکیل قرارگاه پدافند هوایی حضرت خاتم‌الانبیاء (ص) گذشته، همچون پیش از آن آسمان ایران در حصار امنیت و دیوار نفوذناپذیر قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) ارتش است.او در ادامه آورده: «پدافند هوایی ارتش، ان شاء‌الله و به یاری خداوند بزرگ، همواره به سوی رشد و استحکام بیش از پیش سازمان پدافندی همراه با شناخت اهداف و عمل دشمن، تقویت آموزش‌ها، نگهداری به روز از ابزار و تجهیزات و استفاده حداکثری از آنها، هوشیاری و بهنگام بودن آمادگی‌ها با بهره‌گیری از روش‌های متنوع پدافندی در تعامل اثربخش و هم‌افزا با مجموعه بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران و بخش‌های مرتبط لشکری و کشوری حرکت خواهد کرد.»

 

ارسال نظر