هیچ مسوولی خواهان خداحافظی فغانی نشده است

۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۵۵۸۴
هیچ مسوولی خواهان خداحافظی فغانی نشده است

رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال ایران گفت: تا امروز هیچ یک از مسوولان فدراسیون و سایر مسوولان ورزش خواهان خداحافظی علیرضا فغانی از داوری نشده‌اند و نباید به برخی حواشی توجه کرد.

انتشار عکسی از علیرضا فغانی داور کشورمان در جام جهانی 2018 روسیه حواشی زیادی ایجاد کرده و حتی برخی خبر از احتمال خداحافظی این داور داده‌اند؛ به گونه‌یی که گفته می‌شود به احتمال فراوان فغانی دیگر در لیگ ایران قضاوت نخواهد کرد. فریدون اصفهانیان روز گذشته در گفت‌وگو با ایرنا در این خصوص اظهار داشت: بهتر است به جای پرداختن به حواشی، به اشتباه کم و قضاوت‌های خوب فغانی در جام جهانی روسیه و به خصوص دیدار حساس رده‌بندی توجه کنیم. وی ادامه داد: فغانی یکی از معدود داورانی بود که در تمام مسابقات با کیفیت عالی قضاوت کرد و شاید کمترین بهره را از ویدیو چک برد.

رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال در خصوص ندادن قضاوت دیدار فینال به فغانی اظهار داشت: در اینکه او شایسته‌ترین داور جام جهانی برای قضاوت این دیدار بود، تردیدی وجود ندارد اما برای قضاوت در دیدار فینال غیر از توانایی فردی به مسائل دیگری هم توجه می‌شود. وی در خصوص حواشی ایجاد شده برای علیرضا فغانی در رابطه با دست دادن با داور زن خارجی گفت: این اتفاق در حاشیه جام جهانی رخ داده و باید منتظر بازگشت او از روسیه باشیم تا بتواند در این رابطه توضیحات دقیقی ارائه کند. به نظر من اصلا نباید به این‌گونه حواشی پرداخت.

رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال در رابطه با شایعه اخیر مبنی بر اینکه برخی خواهان خداحافظی فغانی از داوری شده‌اند، اظهار داشت: این مساله از پایه و اساس صحت ندارد و هیچ فردی تا این لحظه خواهان خداحافظی فغانی از داوری نشده است. وی افزود: ‌ای کاش حواشی اینچنینی پیش از دیدار رده‌بندی مطرح نمی‌شد تا فغانی با تمرکز بیشتری وارد میدان می‌شد.

 

ارسال نظر