روی خط 2018

۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۵۳۴۵

 خروس‌ها رکورددار رسیدن به فینال

تیم ملی فرانسه با غلبه بر بلژیک به فینال جام جهانی 2018 روسیه رسید تا رکورددار شود.

تیم ملی فرانسه در دیدار نیمه‌نهایی جام جهانی 2018 روسیه مقابل بلژیک به برتری یک بر صفر رسید و راهی فینال شد. این در حالی است که فرانسه در 20 سال اخیر رکورددار رسیدن به این مرحله از جام‌های جهانی است. خروس‌ها در سال‌های 1998، 2006 و 2018 به جام جهانی رسیده‌اند که از این حیث رکورددار هستند.  فرانسه در صورت قهرمانی در 2018 دومین ستاره خود را بر پیراهن خواهد زد.

 ترک‌تبارها را نباید به جام جهانی می‌بردند

سرمربی اسبق بایرن مونیخ و بورسیادورتموند معتقد است در جام جهانی روسیه از دو بازیکن ترک‌تبار در تیم ملی آلمان نباید استفاده می‌شد.

اوتمار هیتسفلد در مصاحبه‌یی که امروز منتشر شد، مخالفتش را با استفاده از مسعود اوزیل و ایلکای گون‌دوغان اعلام کرد.  وی معتقد است به خاطر جنجالی که پیش از شروع جام، این دو بازیکن به خاطر گرفتن عکس با رجب اردوغان، رییس‌جمهور ترکیه ایجادکردند، نه فقط باعث لطمه به خود شدند بلکه به تیم آلمان نیز در مسابقات روسیه آسیب زدند.  هیتسفلد اظهار کرد: فکر می‌کنم بردن اوزیل و گون‌دوغان به جام جهانی در حالی که تحت فشار زیادی هم بودند، ‌درست نبود. باید با نبردن آنها، در واقع از این دو مراقبت می‌شد تا بعد از جام دومرتبه کارشان را در تیم ملی بتوانند از سربگیرند. آن وقت تیم در جام جهانی از آرامش برخوردار می‌شد، چون بازیکنان تیم مرتب با این مساله درگیر بودند.

مسوول پیشین باواریایی‌ها همچنین از اینکه یواخیم لو با وجود ناکامی در جام جهانی در تیم به کار ادامه دهد، ابراز خوشحالی کرد.

او اظهار کرد: یواخیم لو 12 سال کار بزرگ برای تیم ملی انجام داده و با تیم آلمان به دستاورد عظیمی رسیده است. او می‌تواند بازهم برای تیم کارهای بزرگی انجام دهد.

 بلژیک؛ خداحافظی در اوج

روبرتو مارتینز مربی تیم ملی بلژیک پس از باخت مقابل فرانسه در نیمه‌نهایی جام جهانی گفت: می‌خواهیم در بازی بعدی موفق شویم تا در اوج کارمان به پایان برسد. این تیم سزاوار مقام سومی را دارد.

به گزارش فارس، روبرتو مارتینز پس از شکست تیمش مقابل فرانسه و عدم صعود به فینال جام جهانی 2018 روسیه گفت: متاسفانه روی یک ضربه ایستگاهی گل خوردیم. در نیمه‌نهایی تفاوت‌ها در این لحظات رقم می‌خورد. بازی نزدیکی بود و آنها خوش‌شانس بودند و در زدن ضربه آخر بهتر بودند.

 ایران؛ تیم سی‌ودوم جام جهانی ۲۰۱۸

سعید فائقی معاون فنی پیشین سازمان تربیت‌بدنی گفت: فارغ از امتیازهایی که گرفتیم، طبق آمارهایی که در سایت فیفا منتشر شده، تیم سی و دوم جام جهانی ۲۰۱۸ بودیم.

فائقی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به عملکرد فنی تیم ملی در جام جهانی 2018 گفت: فارغ از امتیازهایی که گرفتیم، طبق آمارهایی که در سایت فیفا منتشر شده، تیم سی و دوم جام بودیم. آمارها به چند بخش در فاز هجومی، دفاعی، کیفیت بازی و... تقسیم می‌شود که وقتی به این بخش‌ها نگاه می‌کنیم ما به ‌لحاظ بازی و مالکیت توپ وضعیت نامناسبی داشتیم. در پاس‌ها نیز وضعیت‌مان خوب نبود و حتی میزان پاس‌های صحیح ما حدود 40درصد بود و 60 درصد پاس اشتباه داده‌ایم، کنار اینها در بخش دفاعی ما جزو بهترین تیم‌ها بودیم، اما به این نکته توجه کنیم که چقدر از توانایی بازیکنانی که خارج از کشور هستند، استفاده کردیم؟ عملکرد بچه‌های ما خوب بود و علاوه‌بر پست تخصصی خود در چند پست دیگر هم به تیم ملی کمک کردند، اما اگر قرار بود آنها را در پست غیرتخصصی بازی بدهیم، چرا نفرات دیگر را در پست تخصصی خود به جام جهانی نبردیم؟

معاون فنی پیشین سازمان تربیت‌بدنی با اشاره به زحماتی که کی‌روش طی سال‌های اخیر برای فوتبال ایران کشیده است، گفت: او در این چند سال زحمت کشیده، اما جامعه ما هم چون به‌لحاظ فرهنگی دروغ شنیدن را دوست دارد، اکنون هم این دروغ را قبول کرده که ما باخت را با برد عوض کرده‌ایم.

 بلیت‌های جام جهانی  33 هزار دلار!

بلیت‌های بازی‌های باقیمانده جام جهانی 2018 روسیه تا 2 میلیون روبل (33 هزار دلار) در بازار سیاه عرضه می‌شود.  به گزارش ایرنا، بازار بلیت مسابقات جام جهانی که از نخستین روزها شروع شد همچنان داغ است و با توجه به افزایش قیمت از سوی فیفا و نزدیکی به زمان اتمام جام جهانی، قیمت‌ها سر به فلک گذاشته است.  در فضای مجازی عرضه بلیت‌های دیدارهای باقیمانده جام جهانی افزایش یافته و هزاران اطلاعیه برای فروش بلیت در شبکه‌های اجتماعی به‌چشم می‌خورد. روزنامه ایزوستیا با اشاره به اینکه بهای بلیت‌های دیدارهای جام جهانی ده‌ها برابر بیشتر از میزان واقعی عرضه می‌شود، گزارش داده است که بلیت برای هر نفر در بازی‌های نیمه‌نهایی و فینال تا 2 میلیون روبل رسیده است هرچند که ممکن است بلیت تقلبی باشد.  بلیت‌های مسابقات باقیمانده در شبکه‌های اجتماعی وکنتاکته، فیس بوک، اودناکلاسنیکی و اینستاگرام عرضه می‌شوند و تعدادی از فروشندگان روس و مابقی خارجی هستند.

یوگنی رابچفسکی مدیر شرکت روسی سئوسلاب (دست‌اندرکار نظارت بر فضای مجازی) به روزنامه روسی گفت: بیشتر فروشندگان از ساکنان مسکو، سن‌پترزبورگ و نیژنی نووگراد هستند.

در همین حال مقامات ورزش روسیه به مردم توصیه می‌کنند که بلیت‌ها را تنها از سایت فیفا یا مراکز رسمی عرضه بلیت خریداری کنند.

 

ارسال نظر