آخرین نتایج مسابقات جام جهانی

۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۳۷۳۳

روی خط جام جهانی: شامگاه دومین روز رقابت‌های جام جهانی در روسیه 2 بازی از گروه‌های C و D مسابقات برگزار شد. در جریان مسابقه نخست دو تیم پرو و دانمارک در ورزشگاه زیبای موردوویا آرنا در شهر سارانسک روسیه به مصاف یکدیگر رفتند. در این بازی که پایاپای دنبال می‌شد، قرمزپوشان دانمارک با زحمت توانستد از سد پرو بگذرند. دانمارک در دقیقه 59 توانست از طریق یک ضد حمله، گل خود را به ثمر برساند.

یوسف پولسن زننده این گل بود. به این ترتیب امتیاز دانمارک با فرانسه دیگر کشور این گروه یکسان شده و فرانسه به دلیل تعداد گل زده بیشتر در صدر این جدول قرار گرفت. فرانسه عصر روز شنبه استرالیا را با نتیجه 2 بر 1 شکست داده بود. در این دیدار مانند دیدار فرانسه و استرالیا داور از ویدئو چک استفاده کرده و یک پنالتی به نفع پرو اعلام کرد. این تیم اما نتوانست از این ره‌آورد تکنولوژی استفاده کند و در به ثمر رساندن گل ناکام ماند.

 آخرین مسابقه روز دوم رقابت‌ها، میان نیجریه و کرواسی در ورزشگاه کالیننگراد برگزار شد. این ورزشگاه آوریل سال 2018 افتتاح شد. در این بازی درخشش 2 ستاره کرواسی لوکا مودریچ و ایوان راکیتیچ که از بازیکنان مطرح رئال مادرید و بارسلونا به حساب می‌آیند، مشهود بود. در حالی که گل نخست این بازی به نفع کرواسی در دقیقه 34 توسط اتبو مدافع نیجریه وارد دروازه خودی شد، کرواسی توانست در این مسابقه با نتیجه 2 بر 0 نیجریه را مغلوب کند. دیگر گل این دیدار از روی نقطه پنالتی و در دقیقه 72 به دست آمد که لوکا مودریچ زننده آن بود. با این نتیجه کرواسی صدرنشین گروه D مسابقات شد. آرژانتین پس از یک بازی مایوس‌کننده مقابل ایسلند در رتبه دوم قرار گرفت. ایسلند و نیجریه نیز به ترتیب در رتبه‌های بعد ایستادند.

در ادامه و در روز سوم، در دیدار نخست گروه E تیم کاستاریکا که دروازه‌بان نامی رئال مادرید کیلور ناواس را در اختیار دارد در ورزشگاه کاسموس آرنا شهر سامارا به مصاف صربستان رفت. هر دو این کشورها در جام جهانی سال 2014 حضور نداشتند. نیمه نخست دیدار این 2 تیم با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید. الکساندر کلاروف بازیکن صربستان در دقیقه 56 گل نخست این بازی را وارد دروازه ناواس کرد. پس از این هر دو تیم و به ویژه صربستان حملاتی را روی دروازه یکدیگر انجام دادند، 15 دقیقه پایانی این بازه با حساسیت زیادی دنبال شد چرا که پیروزی شکننده صربستان با تنها 1 گل، در معرض از دست رفتن قرار داشت اما در نهایت بازی با همان نتیجه 1 بر صفر به نفع صربستان به پایان رسید.

طبق برنامه، دیگر تیم‌های این گروه یعنی برزیل یکی از جدی‌ترین امیدهای قهرمانی و سویس واپسین بازی روز سوم مسابقات را انجام می‌دهند. نیمار مهاجم نامی برزیل و بازیکن تیم بارسلونا یکی از جدی‌ترین برآوردها برای عنوان آقای گلی در این سری از مسابقات به حساب می‌آید. دیدار میان آلمان و مکزیک از گروه F نیز واپسین دیدار روز سوم مسابقات محسوب می‌شود.

 

ارسال نظر