اعلام تعرفه‌های جدید اینترنت مخابرات

۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۲۱۹۴

سخنگوی شرکت مخابرات ایران از اعمال تعرفه‌های جدید اینترنت پرسرعت این شرکت بر اساس اصول سرعت محوری، کاهش هزینه مشتریان، تفکیک ترافیک داخلی و بین‌الملل به همراه رعایت مصرف منصفانه خبر داد.

به گزارش شرکت مخابرات ایران، «محمدرضا بیدخام» با اعلام تعرفه‌های جدید اینترنت ثابت غیرحجمی گفت: تعرفه‌های جدید در حوزه دسترسی ارتباطات ثابت در راستای اجرای مصوبه 266 سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و در راستای بهبود کیفیت خدمات عرضه شده باتوجه به نیاز مشتریان، طراحی و با بررسی‌های کارشناسی تدوین شده که متعاقبا اجرایی خواهد شد. وی با بیان اینکه تعرفه‌ سرویس‌های غیرحجمی مبتنی بر اساس یک سقف مصرف منصفانه مشخص شده است، افزود: تعیین این سقف حجم برای کاربر برای ایجاد رقابت بیشتر و به نفع کاربران به اپراتورهای ارائه‌دهنده خدمات اینترنتی سپرده شده است.

بیدخام با بیان اینکه منظور از آستانه مصرف منصفانه حداکثر میزان تبادل ترافیک است، گفت: در آن حالت ترافیک داخلی نصف ترافیک بین‌الملل محاسبه می‌شود چنانچه مشترکی سرعت 16مگابایت به آستانه منصفانه 350 گیگ خریده باشد و صرفا از ترافیک داخلی استفاده کند تا سقف 350 و اگر از ترافیک بین‌الملل استفاده کند به میزان 175 گیگ می‌تواند استفاده ترافیکی داشته باشد، در صورت استفاده ترکیبی نسبت 1 به 2 رعایت خواهد شد.

لازم به ذکر است نسبت 2 ترافیک داخلی و نسبت 1 ترافیک بین‌الملل محاسبه می‌شود.

شرکت مخابرات ایران به عنوان بزرگ‌ترین اپراتور ارتباطات ثابت مدل پیشنهادی اینترنت خود را ارائه کرده است.

 

 

ارسال نظر