استفاده از ظرفیت کارشناسان برای خدمت به صنعتگران

۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۹۵۱۹
استفاده از ظرفیت کارشناسان  برای خدمت به صنعتگران

مریم شاهی سرپرست شعب بانک صنعت و معدن استان با اشاره به نقش بانک صنعت و معدن در فعال ساختن پتانسیل‌ها و ایجاد واحدهای صنعتی در استان افزود: بانک صنعت و معدن برای فعال ساختن پتانسیل‌ها و ایجاد واحد‌های صنعتی در استان سمنان با عنایت به رسالت تخصصی و توسعه‌یی خود در زمینه تامین مالی واحدای صنعتی و معدنی با تمام توان و با بهره‌برداری از تمام ظرفیت‌ها و بدنه کارشناسی خود توانسته درخصوص تخصیص منابع عملکرد مطلوبی داشته باشد، به‌گونه‌یی که طی سنوات گذشته با مشارکت این بانک در اجرای طرح‌های ایجادی و توسعه طرح‌های دارای توجیه فنی، مالی و اقتصادی نقش بسزایی در ایجاد اشتغال در استان ایفا نماید.

از سوی دیگر با پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش و ارائه سایر خدمات بانکی (ضمانتنامه، گشایش‌های اعتبار ارزی و ریالی) به طرح‌های موجود صنعتی در راستای تثبیت اشتغال موجود و همچنین افزایش ظرفیت تولید اینگونه واحدها نقش بسزایی داشته است.

به گزارش تعادل، وی ادامه داد: در سال گذشته در جهت ایفای مسوولیت تخصصی خود مطابق با سیاست‌های دولت محترم عملکرد بسیار مطلوبی در پرداخت تسهیلات رونق تولید به واحدهای کوچک، متوسط و بزرگ داشته (مصوباتی بالغ بر 773 میلیارد ریال و پرداخت بالغ بر 670 میلیارد ریال) و با عملکرد 335 درصد نسبت به سهمیه ابلاغی دارای جایگاه نخست در بین بانک‌های استان گردیده است.

وی افزود: از 30 طرح بزرگ و تاثیرگذار استان که در بحث اقتصاد مقاومتی مطرح گردیده‌اند تامین مالی 13 طرح بر عهده این بانک بوده که تاکنون بالغ بر 236 میلیارد ریال از این محل پرداخت گردیده است. این در حالی است که سهم منابع بانک صنعت و معدن از سپرده‌های موجود در استان کمتر از 1 درصد بوده که مقایسه اجمالی منابع و مصارف حاکی از تلاش همه‌جانبه این بانک در جهت جذب و اختصاص منابع در راستای کمک هر چه بیشتر به شکوفایی صنعت استان است.

وی تاکید کرد: شعبه سرپرستی راهکارهایی برای تمرکز حساب مشتریان در بانک و همچنین جذب مشتری داشته است. این بانک در راستای تمرکز حساب‌های مشتریان در بانک با وجود محدودیت تعداد و پراکندگی شعب (حداکثر

2 شعبه در استان) از طریق تشریح امکانات و خدمات قابل ارائه توسط بانک، تسریع در انجام امور خدمات بانکی، تمرکز ویژه جهت ارائه خدمات الکترونیک و اینترنتی بانک و ارائه مشاوره‌های تخصصی و بانکی به صنعتگران، تمام مساعی و تلاش خود را جهت استفاده بهینه از امکانات موجود در جذب و تمرکز منابع به به‌کار برده است.

وی تصریح کرد: واحد‌های صنعتی که با بهره‌مندی از تسهیلات بانک صنعت و معدن درسال 94 در این استان به بهره‌برداری رسیده شامل رایکا سیما، اسد شیمی پارسا، ذوب‌آهن آرمان آسیا و شاب سرویس منطقه آزاد است. همچنین واحدهای صنعتی به بهره‌برداری رسیده در سال 95 با تامین مالی بانک صنعت و معدن شامل مس کاوان عباس‌آباد، پرتو صنعت شرق، آذر فولاد ایرانیان، آرد گرمسار، فرح‌زادی، بافندگی سمنان و صدر رزین است.

وی ادامه داد: طرح‌های تولیدی شیمیایی کلران، تولیدی و بازرگانی قدیر لوله پاسارگاد، زرین مهد شیمی، سیمان سنگسر، فراز پنداران آریاموج و مهربان الیاف در حال اجرا هستند که برخی از آنها دارای پیشرفت فیزیکی بالای

70 درصد هستند.

قرعه‌کشی سومین جشنواره قرض الحسنه بانک آینده

مراسم قرعه‌کشی جوایز سومین جشنواره حساب‌های قرض الحسنه پس انداز بانک آینده، روز چهارشنبه 26 مهرماه سال جاری، در ساختمان مرکزی بانک آینده برگزار شد. این مراسم با حضور اعضای محترم هیات نظارت بر قرعه کشی بانک‌ها (متشکل از: نمایندگان محترم دادستان کل کشور و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران)؛ اعضای هیات‌مدیره، مدیرعامل، معاونان، مدیران و تنی چند از روسای شعب بانک آینده، برپا شد و طی آن؛ برندگان خوش‌شانس این حساب‌ها مشخص شدند.

به گزارش روابط عمومی بانک آینده، در سومین دوره از قرعه‌کشی حساب‌های قرض الحسنه پس‌انداز بانک آینده، به پاس قدردانی از نیت خیر سپرده‌گذاران قرض‌الحسنه، 10 کمک هزینه خرید مسکن هر کدام به ارزش یک‌میلیارد ریال،50 دستگاه خودرو رنو ساندرو، 750 کمک هزینه خرید صنایع دستی، به همراه میلیاردها ریال جوایز نقدی و غیرنقدی دیگر برای سپرده‌گذاران در نظر گرفته شده بود که با انتخاب برندگان در این مراسم؛ این جوایز به‌زودی، به برندگان خوشبخت، اهدا خواهد شد.

مشتریانی گرامی برای اطلاع از اسامی برندگان، می‌توانند؛ به تارگاه رسمی بانک آینده و شعب این بانک مراجعه فرمایند.

یادآوری می‌نماید: طرح افتتاح حساب‌های قرض الحسنه پس انداز بانک آینده تا پایان شهریور ماه سال جاری ادامه داشت و مورد استقبال چشمگیر هم‌وطنان خیراندیش و ارجمند قرار گرفت.

شایان ذکر است؛ دارندگان حساب‌های قرض الحسنه پس انداز موجود، در صورت حفظ و افزایش موجودی خود، در قرعه کشی سال بعد نیز، شرکت داده می‌شوند.

لطفا جهت کسب هر گونه اطلاعات تکمیلی، با مرکز ارتباط مشتریان بانک با شماره

27663200-021 تماس حاصل فرمایند.

 

ارسال نظر