انتصاب

۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۶۷۶۵

سپهری مدیرعامل جدید شرکت ملی حفاری شد

شانا| مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در حکمی، سپهر سپهری را به عنوان مدیرعامل و رییس هیات‌مدیره شرکت ملی حفاری ایران منصوب کرد.

سپهری متولد 1347 و دارای مدرک کارشناسی مهندسی نفت و کارشناسی‌ارشد مدیریت است. در سوابق مدیرعامل جدید شرکت ملی حفاری ایرانت، سرپرستی کارگروه مذاکرات قراردادهای IPC، معاونت غلامرضا منوچهری در طرح‌های توسعه‌یی، عضویت در هیات‌مدیره هلدینگ خلیج‌فارس و حضور به عنوان مجری طرح فازهای 17و18 پارس جنوبی دیده می‌شود.

در حکم علی کاردر مدیرعامل شرکت ملی نفت خطاب به سپهری مهم‌ترین وظایف وی برنامه‎ریزی و اتخاذ برای افزایش راندمان حفاری، تربیت نیروی انسانی متخصص و کارآمد، بهره‎گیری از مدیران و متخصصان جوان، ارتقای سلامت اداری و شفاف‌سازی تعاملات مالی، تعامل هرچه بیشتر با شرکت‎های تابعه شرکت ملی نفت ایران، به‎کارگیری روش‎های نوین مدیریتی جهت چابک‎سازی شرکت و کاهش قیمت تمام شده پروژه‎ها، استفاده از ظرفیت شرکت‎های دانش‌بنیان و به‌خصوص دانشگاه‎ها، حمایت از ساخت داخل و ارتقای هرچه بیشتر بومی‎سازی در صنعت حفاری کشور و ضرورت توجه به حوزه HSEQ عنوان شده است.

انتصاب یک زن به عنوان مجری طرح توسعه میدان فرزاد

با حکم محمد مشکین‌فام، مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس، شبنم شهبازی به سمت مجری طرح توسعه میدان مشترک گازی فرزاد منصوب شد.

شبنم شهبازی متولد 1358 و دارای مدرک دکترا در رشته مهندسی نفت گرایش مخازن هیدروکربنی است. وی پیش‌تر به عنوان کارشناس در شرکت مهندسی و ساختمان نفت مشغول به کار بوده است. در حکم مشکین‌فام، مهم‌ترین وظایف شهبازی، پیگیری و جمع‌بندی فعالیت‌های مطالعاتی، جمع‌بندی مذاکرات و تفاهمنامه‌های قبلی با شرکت‌های متقاضی توسعه و ارائه گزارش، به‌کارگیری و استفاده از فنون مدیریت پیشرفته جهت طرح‌ریزی، سازماندهی و کنترل بودجه، تعامل با مدیریت‌های ستادی، نظارت و پیگیری جهت حداکثر استفاده از توان داخلی، توجه به نیروی انسانی، رعایت الزامات HSE در تمام مراحل مختلف طراحی و توسعه میدان گازی فرزاد و ارزیابی دقیق و تحلیلی گزینه‌های مختلف در سطح شرکت ملی نفت ایران، توسعه میدان در بالادست، میان‌دست و پایین دست عنوان شده است.

 

ارسال نظر