نیاز شبکه حمل و نقل کشور، در داخل تامین شد

۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۰۳:۱۳:۴۵
کد خبر: ۱۸۷۳۶۰
نیاز شبکه حمل و نقل کشور، در داخل تامین شد

محصول جدید گروه بهمن دیزل رونمایی شد. حسین خضری، مدیرعامل شرکت بهمن دیزل در مراسم رونمایی محصول و خطوط تولید محصول امپاور گفت: بهمن دیزل با رونمایی از محصول جدید خود به نام کشنده امپاور گامی دیگر را در جهت اقدامات توسعه تولیدات تجاری خود برداشت و یکی از نیازهای شبکه حمل و نقل کالا در کشور را مرتفع نمود. مدیرعامل بهمن دیزل در خصوص اقدامات توسعه‌ای این شرکت گفت: بهمن دیزل پیش از خصوصی سازی فضایی به مساحت 80هزار متر مربع را دارا بود که این فضا پس از خصوصی سازی به 330هزار متر مربع افزایش یافت.حسین خضری تصریح کرد: کاربری سازی در مساحتی با 24هزار متر مربع، شاسی سازی در مساحتی با 22هزار متر مربع، تولید وانت در مساحتی با 34 هزار متر مربع و خطوط تست در مساحتی 7هزار متر مربع از دیگر اقدامات توسعه‌ای اخیر شرکت بهمن دیزل به شمار می‌رود.وی با تاکید بر اینکه خودروهای تجاری گروه بهمن با تولید خودروهای تجاری ایسوزو آغاز به کار کرده بود، اظهارداشت: استراتژی‌های گروه بهمن در انتخاب کشنده جدید امپاورانتخاب محصول منطبق بر آخرین استانداردهای بین المللی است این کشنده دارای، گیربکس اتوماتیک و ریتاردر 5 حالته، سیستم تعلیق بادی، سیستم هوشمند ترمز اضطراری (AEBS) و کابین و ظاهر مدرن امکان تامین خودرو برای حمل کالاهای خطرناک (حمل سوخت و ...) بر اساس گواهی اخذ شده استاندارد اروپا (R105) است و نکته حائز اهمیت آنکه ارایه این محصول با قیمت بسیار رقابتی براساس استراتژی‌های بازاراین شرکت عرضه خواهد شد. خضری به امکانات کشنده جدید امپاور اشاره و خاطرنشان کرد: کابین ارگونومیک، مدرن، دلنشین و جادار، و مسطح ارگونومی و همچنین سقف بلند جهت تردد راحت در کابین، صندلی ارگونومیک راننده با سیستم تعلیق بادی و قابلیت تنظیم در شش جهت، دارای دو تخت خواب بزرگ و راحت جهت استراحت راننده و سرنشین جز امکانات این کشنده به شمار می‌رود.وی همچنین بیان داشت: امپاور دارای کلیدهای کنترل مولتی مدیا و کروز کنترل بر روی غربیلک فرمان، یخچال مسافرتی نیزبا دسترسی آسان و مجهز به سانروف برقی است. گفتنی است؛ اخیرا گروه خودرو سازی بهمن طی اقدامی خط تولید وانت کارا را به بهمن دیزل سپرد و خط تولید به شهرک صنعتی البرز واقع در شهر قزوین انتقال یافت. همچنین تولیدات خودرو‌های کار و تجاری به گروه بهمن دیزل سپرده شده است.

    فروش امپاور با قیمت رقابتی  در شنبه هفته آینده

نیما مومنی مدیر بازاریابی و فروش گروه بهمن از دیگر حاضران در مراسم رونمایی از خودروی امپاور بود که از عرضه اولیه این محصول از هفته آینده (شنبه ۱۴ اسفند) خبر داد.مومنی قیمت بهای فروش کارخانه این محصول را دو میلیارد و هفتصد میلیون تومان اعلام کرد. وی در همین رابطه افزود: خودروها از ابتدای سال۱۴۰۱ تحویل مشتریان خواهد شد. مومنی با بیان اینکه کامیون‌های کشنده موجود در بازار که با امکانات وقدرت موتور به مراتب کمتربه قیمت‌ رسمی کارخانه بالای ۳ میلیارد و دویست میلیون تومان به فروش می‌رسانند گفت: با این قیمت و کیفیت می‌توان پیش‌بینی کرد امپاور بتواند بیش از ۵۰ درصد از بازار را در سال ۱۴۰۱ تصاحب کند.مدیر بازاریابی و فروش گروه بهمن کیفیت امکانات وقیمت این محصول را مهم‌ترین مزیت رقابتی آن دانست و افزود: بهمن در تمامی استان‌ها نمایندگی دارد و نمایندگی‌ها آموزش‌های لازم رادیده‌اند وهمچنین قطعات مصرفی و تعمیراتی تامین شده است. گفتنی است؛ استراتژی‌های گروه بهمن در انتخاب کشنده پر قدرت و مدرن جدید امپاور، محصولی منطبق بر آخرین استانداردهای بین المللی است. این کشنده دارای گیربکس اتوماتیک و ریتاردر 5 حالته، سیستم تعلیق بادی، سیستم هوشمند ترمز اضطراری (AEBS) و کابین و ظاهر مدرن امکان تامین خودرو برای حمل کالاهای خطرناک (حمل سوخت و ...) بر اساس گواهی اخذ شده استاندارد اروپا (R105) است وکابین ارگونومیک، مدرن، دلنشین و جادار و همچنین سقف بلند جهت تردد راحت در کابین، صندلی ارگونومیک راننده با سیستم تعلیق بادی و قابلیت تنظیم در شش جهت، دارای دو تخت خواب بزرگ و راحت جهت استراحت راننده و سرنشین جز امکانات این کشنده به شمار می‌رود.

مدیرعامل گروه بهمن از برنامه‌ریزی برای کسب بیش از 50 درصد از بازار خودروهای تجاری خبر داد. بیوک علیمرادلو مدیرعامل گروه بهمن نیز از دیگر حاضران در آیین رونمایی از محصول جدید این گروه خودرویی بود. او با اشاره به سهم بیش از ۵۰ درصد در بازار کامیونت توسط بهمن دیزل و ۳۰ درصد در کامیون کشنده توسط سیبا موتور (FAW) گفت: بازار کامیون کشنده مدرن و پر قدرت امپاور در بهمن دیزل در کنار تولیدات جدید سیباموتور با برند FAW به عنوان بزرگ‌ترین سازنده کامیون کشنده در کشور چین به راحتی می‌توانیم به ۵۰ درصد از سهم کل خودروسازی تجاری کشور دست یابیم. در سال ۱۴۰۱ تولیدات سیبا موتور و بهمن دیزل دوبرابر خواهد شد.وی اظهار کرد: هدف ما در کنار رشد دو برابری تولید حفظ مقام اول کیفیت در تولید و خدمات است. 

علیمرادلو ضمن تشکر از حمایت‌های مسوولان در وزارت صمت و استان قزوین گفت: به زودی کامیون ۱۲ و ۱۸ تن به سبد محصولات این گروه اضافه می‌شود.گفتنی است؛ امپاور یکی از مدرن‌ترین کامیون‌هایی است که در کشور تولید و قابل رقابت با برندهای معتبر اروپایی می‌باشد. این خودرو جزو معدود کامیون‌هایی است که دارای گواهینامه بین المللی حمل کالای خطرناک بوده و مجهز به آخرین استانداردهای روز دنیا می‌باشد. امپاور دارای موتور پرقدرت کامینز (CUMMINS) با 500 اسب بخار و گیربکس تمام اتوماتیک 2+12 سرعته با ساخت ZF است. از مشخصات و تفاوت‌هایی که این کامیون را متمایز کرده، ضمن داشتن قوای محرکه بی نظیر، می‌توان به سیستم هشدار انحراف از مسیر (LDWS)، سیستم ترمز اضطراری هوشمند (AEBS) و سیستم کنترل پایداری الکترونیکی (ESC) و... اشاره نمود.

 

ارسال نظر