تجمع رانندگان اتوبوسرانی مقابل شورا

۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۷۸۵۶۴
تجمع رانندگان اتوبوسرانی مقابل شورا

پیش از ظهر دیروز تعدادی از رانندگان شرکت واحد در اعتراض به عدم اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل در این شرکت، عدم پرداخت معوقات، عدم تحویل لباس کار و تغذیه در مقابل ساختمان شورای اسلامی شهر تهران تجمع کردند.

به گزارش ایلنا، رییس فراکسیون کارگری شورای اسلامی شهر تهران در میان رانندگان شرکت واحد که مقابل شورای اسلامی شهر تجمع کرده بودند، حضور یافت و در جریان مسائل و مشکلات رانندگان شرکت واحد قرار گرفت. وی درباره این تجمع به ایلنا گفت: تاکنون مسائل و مشکلات مختلف رانندگان شرکت واحد را در حد توان پیگیری کردم که یکی از آنان اختصاص اعتبار لازم در بودجه سنواتی شهرداری برای پرداخت مبلغ ۴ درصد حق بیمه مشاغل سخت و زیان‌آور برای بازنشستگی رانندگان این شرکت بود.

حبیب‌زاده ادامه داد: پس از شنیدن مشکلات این رانندگان با مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی صحبت کردم و گزارشاتی در خصوص اقدامات صورت گرفته برای رفع این مشکلات ارایه کرد.

رییس فراکسیون کارگری شورای شهر تهران افزود: قرار است طی چند روز آینده جلسه‌‌ای در کمیسیون عمران و حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر به منظور بررسی مسائل و مشکلات رانندگان شرکت واحد با حضور مدیران این شرکت و نمایندگان رانندگان برگزار و تصمیم‌گیری‌های لازم انجام گیرد.

 

ارسال نظر