ایرانشهر

۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۷۵۶۲۷

اخطار بهداشتی به یک ایرلاین 

محمدحسن ذیبخش، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از اخطار این سازمان به شرکت هواپیمایی تابان به دلیل عدم رعایت مقررات ابلاغی مقابله با شیوع ویروس کرونا خبر داد. به گزارش فارس، محمدحسن ذیبخش اظهار کرد: سازمان هواپیمایی کشوری به دلیل عدم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در مسیر تهران- مشهد در تاریخ اول بهمن 99 به شرکت هواپیمایی تابان اخطار داد. وی با بیان اینکه عدم توجه به مفاد مقررات ابلاغی باعث به خطر افتادن سلامتی همکاران و مسافران خواهد شد، افزود: ضمن اخطار رعایت کامل دستورالعمل‌های ابلاغی، شرکت هواپیمایی باید نسبت به رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از حداکثر 60 درصد ظرفیت پذیرش در همه پروازها اقدام کند. ذیبخش تصریح کرد: براساس این اخطاریه تا اطمینان از رعایت کامل مقررات ابلاغی ضمن تعلیق مجوز پرواز شماره 6224 روزهای چهارشنبه از تاریخ 15 بهمن 99 تا 29 بهمن 99 به مدت 3 هفته از تاریخ صدور این نامه، هیچ‌گونه مجوز پرواز جدیدی برای آن شرکت صادر نخواهد شد.

عرضه سهام یک ایرلاین داخلی در بورس 

مدیرعامل یک شرکت هواپیمایی اعلام کرد که به دنبال فراهم کردن مقدمات ورود این ایرلاین به بورس هستیم. به گزارش مهر، کاپیتان مهدی قادری افزود: با ورود به بازار سرمایه، این شرکت هواپیمایی (زیرمجموعه صندوق بازنشستگی کشوری) می‌تواند از این محل منابع مالی مطلوبی را جذب کند. وی با بیان اینکه در حال حاضر روند تقاضا برای ورود به بورس در حال پیگیری است گفت: اجرای قوانین خاص پذیرش شرکت‌های متقاضی در بورس جهت شفاف‌سازی وضعیت حال و آینده شرکت و همچنین مشخص شدن وضعیت شرکت در مقایسه با سایر رقبای آن است. قادری ادامه داد: به منظور ورود شرکت هواپیمایی به بورس، جلسات و مذاکراتی با یک شرکت تأمین سرمایه و همچنین شرکت‌های مهم بورسی صورت گرفته است. به گفته وی در این خصوص روند مذاکرات و مشورت با دستگاه‌های ذیربط در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

پرداخت وام ودیعه مسکن  به ۳۴۳ هزار مستاجر

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: براساس آخرین آمار تا هشتم بهمن‌ماه ۹۹ بیش از ۳.۹ هزار میلیارد تومان تسهیلات کمک ودیعه مسکن به ۳۴۳ هزار و ۴۴۴ نفر پرداخت شده است.  به گزارش ایرنا، پروانه اصلانی افزود: با توجه به مشکلات ایجادشده برای خانوارها در شرایط اقتصادی و بهداشتی کشور ناشی از شیوع ویروس کرونا و اجرای بند سه مصوبات پنجاه و یکمین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا در تاریخ ۱۳ دی ماه، مهلت پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن­ تا پایان بهمن ۱۳۹۹ تمدید شده است. به گزارش ایرنا، رقم ودیعه مسکن برای مستاجران تهران ۵۰ میلیون تومان، برای سایر کلان‌شهرها ۳۰ میلیون تومان و برای شهرهای کوچک ۱۵ میلیون تومان است.

 

ارسال نظر