ویژه

۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۷۴۹۹۹

بازدید  رییس  مجلس  از شرکت‌های گروه فولاد مبارکه 

دکتر محمدباقر قالیباف، رییس مجلس در جریان سفر دو روزه خود به استان چهارمحال و بختیاری، از طرح توسعه مجتمع فولاد سفیددشت و شرکت ورق خودرو و دو شرکت گروه فولاد مبارکه، بازدید کرد. رییس مجلس در نخستین روز از سفر خود به استان چهارمحال و بختیاری به همراه جمعی از مسوولان این استان، از خطوط تولید شرکت‌های ورق خودرو و فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت این واحدها قرار گرفت. وی در مصاحبه با خبرنگار فولاد گفت: خوشبختانه امروز شاهد بودیم که نیروهای فنی جوان و متخصص، کارهای فنی این بخش را به‌خوبی پیش برده‌اند. قالیباف افزود: در زمینه تأمین مالی، این‌ شرکت‌ها با تولید و صادرات سپس سرمایه‌گذاری مجدد مسیر خود را به‌خوبی پیش می‌برند. البته در این راه مشکلاتی هم دارند که بخشی از آن ممکن است مربوط به ضوابط و مقررات باشد که ما به سهم خودمان باید در مجلس به آن توجه کنیم. وی تصریح کرد: مهم‌ترین نکته مدیریتی که امروز در مورد آن اتفاق‌نظر داشتیم این بود که اگر مجلس مشکل ایجاد نکند، اینگونه واحدها مشکلی نخواهند داشت.

قالیباف گفت: در سیاست‌گذاری‌ها سعی می‌کنیم تصدی‌گری دولت را کمتر کنیم و اجازه دهیم مطابق اصل ۴۴ قانون اساسی، کار به‌درستی در اختیار مردم و نیروهای جوان قرار گیرد. رییس مجلس خاطرنشان کرد: در زمینه مشکلات گمرکی نیز دو ماه پیش جلسه‌ای با حضور وزرای صمت، اقتصاد، جهاد کشاورزی و مدیرکل بانک مرکزی برگزار شد. تصمیم‌های خوبی نیز گرفته شد و من فکر می‌کنم در دوماهه گذشته بیشترین کالاها از گمرگ ترخیص شده‌اند. وی در زمینه رفع مشکلات کارخانه‌های مستقر در جنوب غرب کشور نیز گفت: طبیعتا دولت باید در این بخش پیشنهادهایی ارایه دهد تا بتواند هم حلقه‌ها را تکمیل و هم کمک کند بخش‌های مکمل در کنار هم باشند و در نتیجه حمل‌ونقل و جابه‌جایی کمتری صورت گیرد. قالیباف افزود: وزارت صمت باید توزیع درست و آمایش صحیح را در این زمینه دنبال کند و مجموعه‌های فولادی طوری کنار هم قرار بگیرند که رسیدن به محصول نهایی تا جای ممکن در یک محیط دنبال شود. در جریان این بازدید، مدیران عامل شرکت‌های ورق خودرو و فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری نیز نتایج آخرین دستاوردها و اقدامات مجموعه‌های تحت مدیریت خود را به سمع و نظر رییس مجلس شورای اسلامی رساندند.

جایزه ویژه همراه اول  به فعال‌کنندگان  سیم‌کارت‌های اعتباری خاموش

همراه اول به فعال‌کنندگان سیم‌کارت‌های اعتباری خاموش جایزه می‌دهد.  به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، مشترکان اپراتور اول با روشن کردن سیم‌کارت اعتباری این اپراتور که بیش از 3 ماه خاموش بوده است، یک جایزه ویژه دریافت می‌کنند. دریافت جایزه پس از روشن کردن سیم‌‌کارت با شماره‌گیری کد دستوری «ستاره ١٠ ستاره ٣٣٢ مربع» امکان‌پذیر خواهد بود. شایان ذکر است سیم‌کارت‌های خاموش با بیش از سه ماه عدم کارکرد، در صورت روشن نشدن و عدم استفاده از آن، طبق مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات، در فرآیند سلب امتیاز قرار خواهند گرفت.

 

ارسال نظر