تحویل اولین واحدهای مسکن ملی از ماه آینده

۱۳۹۹/۰۶/۰۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۷۰۳۵۹

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه اولین سری واحدهای طرح اقدام ملی مسکن از ماه آینده به مردم تحویل خواهد شد گفت: ریشه طرح مسکن مهر به طرح جامع مسکن برمی‌گردد و ما هم ادامه طرح مسکن مهر را در قالب طرح اقدام ملی مسکن کلید زدیم. به گزارش تسنیم، محمد اسلامی در مصاحبه با یک برنامه رادیویی با اشاره به اینکه 50 درصد از منازل شهر تهران بازآفرینی و نوسازی شده‌اند، افزود: برای 50 درصد دوم هم شرکت بازآفرینی شهری برنامه‌هایی دارد و امیدواریم که در سال جاری شاهد استقبال بیشتری از سوی مردم باشیم.

اسلامی با اعلام این خبر که اولین سری واحدهای طرح اقدام ملی مسکن در استان‌های پیشتاز ماه آینده به مردم تحویل خواهد شد افزود: بخشی به صورت زمین و گروهی به مردم واگذار می‌شود و بخش زیادی از مردم هم به پروژه‌ها متصل خواهند شد. این مقام مسوول با اشاره به تعمیر و احداث187 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: پروژه‌های مسکونی در اکثر روستاهای کرمانشاه و استان‌های سیل‌زده تکمیل شده و به عبارتی بالای 95 درصد از تعمیرات منازل این مردم و 90 درصد از اقدامات مربوط به احداث منازل سیل زده تکمیل شده است.

وی با بیان اینکه وام‌های مربوط به سیل و زلزله خیلی روان پرداخت شده عنوان کرد: ما تاکنون گزارشی مبنی بر رفت و آمد و درگیری مردم آسیب دیده در اثر سیل و زلزله با بروکراسی بانک‌ها نداشتیم.

 

ارسال نظر