اعمال محدودیت‌های ترافیکی 10 روزه در جاده‌ها

۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۶۷۴۲۷

یک مقام مسوول در مرکز مدیریت راه‌ها گفت: از روز 31 اردیبهشت تا ساعت 6 صبح روز 10 خرداد، در محورهای منتهی به شمال کشور و همچنین چند جاده پرتردد، محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود.

ایمان محرابی‌نیا، مسوول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها در گفت‌وگو با فارس، در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور اظهار کرد: در محور کندوان تردد وسایل نقلیه از ساعت 13 روزهای یکم، سوم و چهارم خرداد تا ساعت 2 بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است، با اعلام پلیس راه در محل، تردد خودرو از ساعت 16 روزهای مذکور تا ساعت 2 بامداد روز بعد از کرج و میدان امیرکبیر به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود. وی بیان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 روزهای پنجم، هشتم و نهم خرداد تا ساعت 2 بامداد روز بعد از کرج و میدان امیرکبیر به سمت مرزن آباد ممنوع است، با اعلام پلیس راه درمحل، تردد وسایل نقلیه از ساعت 16 روزهای دمذکور تا ساعت 2 بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت کرج به صورت 

یک طرفه خواهد بود.

محرابی نیا ادامه داد: در محور هراز تردد انواع وانت از ساعت 8 روزهای پنجم و نهم خرداد تا ساعت 2 بامداد روز بعد از شمال به جنوب محور هراز ممنوع است.

وی افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 روز دوشنبه 5 خرداد تا ساعت 2 بامداد روز سه شنبه 6 خرداد از رودهن به سمت آمل ممنوع است با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد از ساعت 16 روز دوشنبه 5 خرداد تا ساعت 2 بامداد روز سه شنبه 6 خرداد از آب اسک به سمت رودهن در محدوده مشاء به صورت یک طرفه خواهد بود.

مسوول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 روز جمعه 9 خرداد تا ساعت 2 بامداد روز شنبه 10 خرداد از رودهن به سمت آمل ممنوع است، با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد وسایل نقلیه از ساعت 16 روز جمعه مورخ 9 خرداد تا ساعت 2 بامداد روز 10 خرداد از آب اسک به سمت رودهن در محدوده مشاء به صورت یک طرفه خواهد بود.

   محدودیت‌های تردد ناوگان سنگین 

وی بیان کرد: در محور کندوان تردد کامیون و تریلر کماکان ممنوع است همچنین در محور هراز تردد تریلرها کماکان ممنوع است.

مسوول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها ادامه داد: تردد کامیون غیر از حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 امروز تا ساعت 12 روز سه شنبه 6 خرداد از محور هراز ممنوع است.

وی افزود: تردد کامیون غیر از حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 7 روز چهارشنبه هفتم خرداد تا ساعت ساعت 12 روز شنبه 10 خرداد در محور هراز ممنوع است. محرابی نیا اضافه کرد: در محور فیروزکوه تردد تریلرها غیر از حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 24 روز شنبه سوم خرداد از مسیر جنوب به شمال محور فیروزکوه ممنوع است؛ همچنین تردد تریلر غیر از حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 24 روزهای 5 و 9 خرداد از مسیر شمال به جنوب محور قائم شهر به فیروزکوه و تهران ممنوع است.

وی بیان کرد: در محور آستارا - اردبیل و بالعکس تردد تریلر و کامیون غیر از حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 24 روزهای سوم، چهارم، پنجم و نهم خرداد ممنوع است.

مسوول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها ادامه داد: در محورهای مشهد-قوچان-شیروان-بجنورد-آشخانه-جنگل گلستان و بالعکس تردد تریلر و کامیون غیر از حاملین مواد سوختی وفاسد شدنی از ساعت 7 الی 22 روزهای 4، 5 و 9 خرداد ممنوع است. وی اظهار کرد: در محور سلفچگان-قم، باند رفت به سمت قم تردد تریلر و کامیون غیر از حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 16 تا 24 روزهای 4 و 5 خرداد ممنوع است و مسیر جایگزین آزادراه ساوه- تهران است.

محرابی نیا اضافه کرد: در محور قدیم رشت-قزوین و بالعکس تردد تریلر و کامیون غیر از حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 روزهای سوم، چهارم و پنجم خرداد همچنین از ساعت 8 تا 24 روز جمعه 9 خرداد ممنوع است.

وی گفت: تردد موتورسیکلت از ساعت 12 امروز تا ساعت 6 روز شنبه 10 خرداد در محورهای هراز، کندوان، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است.

 

ارسال نظر