بارش برف و باران از سه‌شنبه در کشور

۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۵۹۲۳۶

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با اشاره به آلودگی هوا در شهرهای بزرگ، گفت: آسمان تهران روز یکشنبه کمی ابری و غبارآلود پیش‌بینی می‌شود، روز دوشنبه آسمان پایتخت صاف است و روز سه‌شنبه آسمان تهران ابری و بارانی است.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با فارس، در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور اظهار کرد: امروز جوی آرام و پایدار در اغلب مناطق کشور همراه با افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت پیش‌بینی می‌شود.وی افزود: از اواخر وقت یکشنبه با نفوذ سامانه بارشی، بارش باران گاهی رگبار و رعدوبرق در جنوب و جنوب غرب کشور آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: با تقویت سامانه بارشی روز دوشنبه در جنوب غرب، جنوب و جنوب شرق کشور رگبار و رعدوبرق و در برخی نقاط با تگرگ و در استان‌های واقع در امتداد رشته کوه زاگرس، مرکز و شمال غرب کشور بارش برف و باران پیش‌بینی می‌شود.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: روز دوشنبه در سواحل مرکزی و غربی خزر بارش باران داریم.ضیائیان اظهار کرد: روز سه‌شنبه در اغلب مناطق کشور بارندگی وجود دارد و در مناطق جنوبی به شکل باران و رعدوبرق و در مناطق سردسیر و کوهستانی به شکل برف است.

روز چهارشنبه در نیمه شرقی کشور بارش برف و باران و در شمال غرب و مرکز کشور بارش پراکنده برف و باران پیش‌بینی می‌شود.مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: روز دوشنبه خلیج فارس‌ و روز

سه شنبه خلیج فارس و دریای خزر مواج است.

 

ارسال نظر