کاهش 8 درجه‌ای دما در شمال کشور

۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۵۵۵۲۲

مدیر مرکز پیش‌بینی سازمان هواشناسی در تشریح وضعیت جوی کشور طی روزهای آینده، گفت: تا پایان هفته بارش متناوب باران در سواحل شمالی کشور وجود دارد و دمای هوا در شمال 5 تا 8 درجه کاهش می‌یابد؛ در نقاط سردسیر شمال‌ غرب و ارتفاعات البرز مرکزی هم بارش برف دور از انتظار نیست. صادق ضیاییان در گفت‌وگو با فارس بیان کرد: تا چهارشنبه شاهد رگبار پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید در شمال غرب و غرب کشور خواهیم بود و در همین مدت در استان‌های قزوین، تهران و البرز بارش پراکنده و وزش باد در ساعات بعدازظهر پیش‌بینی می‌شود.  او ادامه داد: روزهای پنج‌شنبه و جمعه هفته جاری علاوه بر غرب، شمال غرب و استان‌های قزوین، البرز و تهران در جنوب و غرب و برخی مناطق مرکز کشور رگبار پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد خواهیم داشتیم.

ضیاییان افزود: پنج‌شنبه و جمعه هفته جاری به علت افزایش وزش باد، در شمال عربستان و جنوب عراق، ما در خوزستان و ایلام پیش‌بینی وقوع گرد و خاک داریم.

مدیر مرکز پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی در تشریح وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران امروز (دوشنبه) نیمه‌ابری، در بعدازظهر افزایش ابر و گاهی بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود و بیشینه دما در تهران 24 و 14 درجه خواهد بود.

مدیر مرکز پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اظهارکرد: امروز اهواز با بیشینه دمای 35 درجه بالای صفر گرم‌ترین مرکز استان و شهر کرد با کمینه دمای 3 درجه بالای صفر سردترین مرکز استان خواهد بود.

 

 

ارسال نظر