حفظ امنیت شهروندان، خط قرمز مدیریت شهری

۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۰۰:۱۳:۴۲
کد خبر: ۱۴۱۶۴۰

به گفته شهردار تهران حفظ امنیت شهروندان اولویت و خط قرمز مدیریت شهری است.

به گزارش ایلنا، پیروز حناچی در صفحه توئیتر خود نوشت: حفظ امنیت شهروندان اولویت ما و خط قرمز مدیریت شهری است. برای بهره‌برداری از ٣ ایستگاه از پروژه عظیم خط ٧ مترو تهران، یک سال تلاش شبانه‌روزی شده تا به استاندارد کامل ایمنی برسیم و مشکلی بابت تهویه وجود ندارد. با افزایش واگن‌ها و مسافران، سیستم تهویه تونلی نیز ارتقا خواهد یافت.

به نظر می‌رسد این صحبت‌های شهردار در واکنش به توئیت رحمت‌الله حافظی عضو پیشین شورای شهر تهران باشد.حافظی روز چهارشنبه در توئیتی نسبته به راه‌اندازی خط 7 مترو هشدار داده و گفته بود: «بیش از هفت کیلومتر از خط هفت مترو، حد فاصل ایستگاه نواب تا میدان صنعت بدون بهره‌گیری از هواکش میانی آماده افتتاح شده است. لطفا با جان مردم بازی نکنید. نظاره‌گر واکنش اعضای شورای شهر و دادستان تهران خواهیم بود.» علی امام مدیرعامل مترو نیز در واکنش به توییت حافظی گفت: هواکش میانی خط هفت در حال تکمیل است اما این به آن معنا نیست که موارد ایمنی رعایت نشده است. اینکه فکر کنیم به دلیل کامل نبودن هواکش، ایمنی رعایت نمی‌شود سخنی اشتباه و غیرکارشناسی است.

او با بیان اینکه دلسوزی و دغدغه‌های آقای حافظی شناخته‌شده است و ایشان حتما با نیت خیر این توییت را منتشر کرده‌اند، اما شاید منابعی که به ایشان اطلاع‌رسانی کرده‌اند، مطلب را به درستی ادا نکرده‌اند.در خط هفت از نظر ایمنی تهویه اقدامات لازم انجام شده است و ما نسبت به حفظ سلامتی شهروندان متعهد هستیم. امام با طرح این سوال که آیا گمان می‌کنید هواکش‌های خطوط قبلی مترو کامل است، گفت: مثلا هواکش‌های خط ۳ کامل نیست و ما در حال تکمیل آن هستیم. اما این به آن معنا نیست که این خط ایمنی ندارد. نحوه طرح مساله و ورود به آن مهم است.

 

ارسال نظر