ورود تاکسی‌های موبایلی به فرودگاه امام(ره) ممنوع شد

۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۰۰:۰۵:۱۲
کد خبر: ۱۳۰۶۸۸

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اعلام کرد: با وجود شرایطی که برای تاکسی‌های اینترنتی در این فرودگاه در نظر گرفته شد، آنها نسبت به همکاری با فرودگاه اقدام نکردند؛ بنابراین از این پس حضور این تاکسی‌ها در فرودگاه ممنوع است و تلاش می‌کنیم اجازه فعالیت به آنها ندهیم.

اظهارات جدید مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) مبنی بر ممنوعیت ورود تاکسی‌های اینترنتی به فرودگاه امام (ره) درحالی است که او در اردیبهشت ماه از آغاز رسمی مذاکرات برای حضور این نوع از تاکسی‌ها خبرداده بود و چندی بعد هم مجوز حضور این تاکسی‌ها را با رعایت مقررات خاص صادر کرد، اما هم‌اکنون از ممنوعیت ورود این تاکسی‌ها سخن به میان می‌آورد.

 به گزارش ایسنا، شهرام آدم‌نژاد اظهار کرد: در حال حاضر حدود 1400 تاکسی در فرودگاه داریم، این در حالی است که روزانه به 800 مسافر خدمت‌رسانی می‌شود. این به معنای آن است که حتی برای تاکسی‌هایی که رسما در فرودگاه هستند هم باید شرایطی تعریف شود که بتواند خدمت‌رسانی کند.

به گفته او، در فرودگاه امام خمینی (ره) برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته با حداقل توان تاکسی‌ها بطور کامل استفاده شود و از این‌رو، ورود تاکسی‌های اینترنتی و پلاک‌های شخصی که قصد جابه‌جایی مسافران را دارند، نباید ادامه پیدا کند.مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)

 با بیان اینکه تلاش می‌شود ظرف یک تا دو ماه آینده مشکلات مربوط به تاکسی‌های فرودگاه حل شود، اظهار کرد: شرکت شهرفرودگاهی برای تاکسی‌ها مسیرهای مشخصی تعریف کرده است و حتی یک افزایش قیمت هم در سال جاری اتفاق افتد.

آدم‌نژاد با اشاره به طراحی اپلیکیشن فرودگاه امام خمینی (ره)،

 ادامه داد: در این اپلیکیشن که به زودی و با حضور وزیر راه و شهرسازی رسما به بهره‌برداری می‌رسد، تلاش شده تمام نیازهای مسافر در نظر گرفته شود و برای آنها امکاناتی در نظر گرفته‌ایم که از طریق آن نیازهای آنها بطور کامل برطرف شود.ترمینال سلام هم موضوع دیگری است که آدم نژاد به آن اشاره می‌کند. به نظر می‌رسد این ترمینال که دوسال پیش قرار بود افتتاح شود همچنان خبرساز است، او درباره آخرین وضعیت ساخت ترمینال «سلام» گفت: این ترمینال در طول ماه‌های گذشته بدون وقفه مراحل ساخت خود را طی کرده و طبق زمان‌بندی فنی به پیش می‌رود و خوشبختانه با کمک گمرک و سایر نهادهای مربوطه تجهیزات لازم برای ساخت این ترمینال وارد فضای فرودگاه شده و اقدامات لازم انجام می‌شود تا در کوتاه‌ترین زمان این ترمینال مهم به بهره‌برداری برسد.

 

ارسال نظر