سامانه معاملات شهرداری تهران راه‌اندازی می‌شود

۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۰۱:۴۱:۴۵
کد خبر: ۱۲۶۹۰۲

بر اساس مصوبات کمیته شفافیت شورای اسلامی شهر تهران و در مسیر هوشمندسازی تهران و با هدف شفافیت و شهرداری شیشه‌ای، سامانه اینترنتی معاملات شهرداری تهران راه‌اندازی خواهد شد. به گزارش مهر، این سامانه تمامی مناقصه‌ها، مزایده‌ها، استعلام‌ها

و. . . را در بر می‌گیرد و سازمان فاوا از تمام پیمانکاران و فعالان این عرصه طی فراخوانی دعوت به عمل آورده است تا طرح خود را در این زمینه ارایه کنند.

همانطور که اشاره شد این فراخوان بر اساس مصوبات کمیته شفافیت شورای اسلامی شهر تهران، در جهت اهداف هوشمندسازی تهران و به منظور شفافیت تمامی معاملات شهرداری تهران شامل مناقصه، مزایده، استعلام و. . . صورت گرفته است.

مدیریت یکپارچه معاملات، دسترسی یکسان ذینفعان به اطلاعات، کاهش هزینه‌ها، درآمدزایی و کاهش فساد و رانت از جمله اهدافی است که در دوره جدید مدیریت شهری و طبق تاکیدی که بر موضوع شفافیت وجود دارد با انجام این فراخوان دنبال می‌شود. یکپارچگی اطلاعات و اجرای فرآیندها در شهرداری، دسترسی آنلاین و به موقع به اطلاعات معاملات شهرداری، دسترسی یکسان به اطلاعات معاملات شهرداری برای همه متقاضیان شرکت در معاملات و افزایش سرعت انجام معاملات از جمله مواردی است که با انجام چنین طرح‌هایی در راستای دستیابی به تهران هوشمند صورت می‌گیرد.

 

ارسال نظر