ایرانشهر

۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۶۴۲۰

 افشانی در بهشت می‌ماند

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان، گفت: شهردار تهران به دلیل اینکه هم رده وزرا محسوب می‌شود مشمول این قانون نمی‌شود و افشانی در شهرداری می‌ماند. ناهید خداکرمی در گفت‌وگو با فارس، با بیان اینکه معاونان و مدیران بازنشسته باید از شهرداری تهران بروند، گفت: بر اساس قانون جدید منع به‌کارگیری بازنشستگان، مدیران و معاونان باید بروند اما شهردار تهران چون هم رده با وزراست می‌ماند و به کار خود ادامه می‌دهد. وی با اشاره به اینکه شهرداری تهران سازمان دولتی نیست اما از منابع عمومی استفاده می‌کند، گفت: به همین دلیل این قانون شامل حال مدیران شهرداری هم می‌شود. به گفته خداکرمی، مدیران، معاونین و شهرداران بازنشسته مشمول بخشنامه جدید می‌شوند. عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: باید از جوان‌ها در پست‌های شهرداری استفاده کنیم و همچنین برنامه‌هایی در این زمینه وجود دارد.

 اجرای فاز دوم طرح LEZ از ابتدای آبان ۹۷

مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران، از اجرای فاز دوم طرح کاهش آلودگی هوا (LEZ) از ابتدای آبان ۹۷ خبر داد. به گزارش مهر، سید نواب حسینی منش با اشاره به اینکه فاز نخست طرح کاهش در حال حاضر در محدوده طرح ترافیک و محدوده زوج و فرد و در ساعات اعمال این طرح در حال اجرا است، تصریح کرد: فاز دوم این طرح در سراسر شهر تهران هر روز هفته و به صورت ٢٤ ساعته اجرایی خواهد شد. وی اظهار کرد: براساس این طرح، خودروهای فاقد معاینه فنی از ابتدای آبان ماه در شهر تهران و در طول ٢٤ ساعت از طریق دوربین‌های ثبت تخلف مورد اعمال قانون قرار خواهند گرفت.

 پیش‌فروش بلیت قطارهای مسافری از ۷ مردادماه

مدیرکل برنامه‌ریزی و نظارت بر خدمات مسافری از آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری از هفتم مرداد ماه سال جاری خبر داد. به گزارش روابط عمومی راه‌آهن، علی کاظمی منش اظهار کرد: پیش‌فروش بلیت قطارهای مسافری حد فاصل16 مرداد تا 31 شهریور سال جاری از روز یکشنبه

۷ مرداد ماه ۹۷ آغاز خواهد شد. او افزود: پیش‌فروش بلیت قطارهای مسافری ساعت ۱۰ صبح به صورت همزمان از طریق مراکز مجاز فروش بلیت قطار در سراسر کشور و از طریق اینترنتی انجام خواهد شد.

 

ارسال نظر