ایرانشهر

۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۲۷۲۰

واگذاری طرح ترافیک با نرخ‌های گذشته به آژانسی‌ها

معاون عمرانی فرمانداری تهران اعلام کرد که طرح جدید ترافیک باید برابر قیمت‌های سال گذشته به رانندگان آژانس واگذار شود. به‌گزارش ایسنا، غلامحسین آرام در خصوص تجمع جمعی از رانندگان آژانس‌ها در مقابل فرمانداری تهران در اعتراض به نرخ طرح ترافیک اظهار کرد: فرمانداری تهران نسبت به مصوبه شورای اسلامی شهر تهران در خصوص افزایش نرخ طرح ترافیک آژانس‌ها اعتراض کرده است، اما هنوز پاسخی به این اعتراض داده نشده است لذا طرح ترافیک جدید باید برابر قیمت‌های سال گذشته واگذار شود. وی تاکید کرد: قیمت‌های جدید طرح ترافیک مورد تایید فرمانداری تهران نیست. به‌گزارش ‌ایسنا، این تجمع با حضور مسوولان فرمانداری تهران در جمع رانندگان معترض و قول مساعدت به اتمام رسید.

افتتاح نخستین مرکز کنترل ترافیک بهشت زهرا (س)

همزمان با سالروز ارتحال حضرت امام‌خمینی(ره) نخستین مرکز کنترل ترافیک سازمان بهشت‌زهرا(س) با حضور فرمانده پلیس راهور تهران بزرگ و مدیران ارشد شهرداری تهران افتتاح می‌شود. به گزارش مهر، سعید خال مدیر عامل سازمان بهشت‌زهرا(س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) از افتتاح نخستین مرکز کنترل ترافیک سازمان بهشت‌زهرا(س) خبر داد و گفت: سازمان بهشت‌زهرا(س) حدود ۴۷سال است که تاسیس شده و همه ساله میلیون‌ها نفر از شهروندان عزیزمان به این مکان مقدس تشریف می‌آورند و افتتاح این مرکز که برای نخستین بار صورت می‌گیرد در جهت رفاه حال شهروندان، سهولت تردد و کاهش بار ترافیکی بسیار موثر و به عنوان ابزار مهمی در خصوص تسهیل تردد شهروندان در اختیار فرماندهان پلیس راهور و شهرداری تهران خواهد بود.

تحمیل هزینه کلان با عدم تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام

معاون خدمات شهری شهرداری تهران در بازدید از آخرین مراحل اجرایی بهره‌برداری از فاز دوم باغ پرندگان تهران بر ضرورت پیگیری تکمیل پروژه‌های ناتمام پایتخت تاکید کرد.  به گزارش مهر، مجتبی یزدانی در این بازدید که با حضور شهردار و مدیران ارشد منطقه چهار و نیز مدیران معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران برگزار شد، تاکید کرد: اطاله بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه تمام قطعا به شهر لطمه زده و هزینه‌های زیادی را به شهرداری تهران تحمیل می‌کند.  وی با اشاره به روند احداث فازهای یک و دو باغ پرندگان تهران به عنوان یک پروژه محیط زیستی شاخص در پایتخت اظهار داشت: برخی مشکلات فنی موجود در بهره‌برداری از فاز دوم باغ پرندگان باید به سرعت برطرف شده و فضای فاز دوم باغ پرندگان در اختیار عموم شهروندان قرار گیرد.  معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به برخی مطالبات پیمانکاران باغ پرندگان اظهار داشت: بخشی از بدهی‌ها به صورت نقد و بخشی نیز در قالب تهاتر و غیر نقد باید پرداخت شود که اقدامات لازم در این زمینه در حال انجام است. یزدانی گفت: این مساله با پیگیری و تعامل میان شهرداری و اداره محیط زیست تهران قابل حل است و امیدواریم اداره محیط زیست در این باره همراهی لازم را داشته باشد.

 

تدوین سند ظرفیت‌سنجی و توسعه محلات منطقه ۱۷

شهردار منطقه ۱۷ از تهیه سند ظرفیت‌سنجی و توسعه محلات با تکیه بر هویت بومی، فرهنگی و پیوست اجتماعی با رویکرد برنامه چهارساله توسعه‌یی منطقه خبر داد.   به گزارش ایلنا، امیر محسنی شهردار منطقه ۱۷ با اشاره به عزم راسخ مدیریت شهری این منطقه در جلب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی گفت: از نخستین روزهای فعالیت دوره جدید مدیریت شهری و آغاز به کار در این منطقه بر گسترش تعامل با شهروندان و جلب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی تاکید شده و اعلام کردیم که مدیریت شهری منطقه ۱۷ از سرمایه‌گذاری اقتصادی در این منطقه، مشتاقانه استقبال کرده و آمادگی هر گونه مشارکت در توسعه و آبادانی این منطقه را داریم.  محسنی با اشاره به لزوم شناسایی ظرفیت‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در محلات گفت: در مدل توسعه منطقه باید با شناخت کافی از محلات منطقه، نقاط قوت آن برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی را شناسایی و برای جلب آن اقدام کنیم. در این صورت می‌توانیم با صرف کمترین هزینه، علاوه بر توسعه محله بازدهی سرمایه را توجیه‌پذیر کنیم.

 

ارسال نظر