۳۸۰میلیون برگ از اطلاعات املاک تهران در آرشیو شهرداری

۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۲۳۲۵

مدیرکل تدوین ضوابط، نظارت و صدور پروانه شهرداری تهران گفت: ۳۸۰میلیون برگ از اطلاعات املاک در آرشیو شهرداری تهران نگهداری می‌شود.

به گزارش مهر، محمدابراهیم دادسرشت با اشاره به راه‌اندازی سامانه ناحیه محوری برای نظارت بر وضعیت ساخت و ساز در پایتخت اظهار کرد: در این سامانه اطلاعات ساخت و ساز ۱۲۳ ناحیه پایتخت بر اساس شماره پرونده و گزارش‌های مهندس ناظر در حال ثبت است و در یک ماه اخیر علاوه بر رصد سیستمی، وضعیت ساخت و ساز در ۹ منطقه به‌طور میدانی بررسی شد. وی با بیان اینکه اطلاعات موجود در سامانه شامل اطلاعات از مرحله تخریب بنا تا صدور پایان کار می‌شود، عنوان کرد: این اطلاعات توسط کارشناسان ادارات شهرسازی در نواحی وارد سیستم می‌شود و در یک مرحله برای رصد هر چه دقیق‌تر وضعیت ساخت و ساز، اطلاعات موجود با گزارش‌های مهندسان ناظر تطبیق داده می‌شود.

مدیرکل تدوین ضوابط، نظارت و صدور پروانه شهرداری تهران با تاکید بر اینکه تمام این مراحل برای نظارت بر روند اجرای ساخت و جلوگیری از هر گونه تخلف انجام می‌شود، گفت: در حال حاضر اطلاعات تمام پروانه‌هایی که در ۵سال اخیر صادر شده‌اند، در سامانه ناحیه محوری در حال به‌روزرسانی است.

دادسرشت ادامه داد: به‌طور کلی حدود یک‌میلیون پلاک در تهران وجود دارد و ۳۸۰میلیون برگ از اطلاعات املاک در آرشیو معاونت شهرسازی و معماری نگهداری می‌شود که تمام این اطلاعات برای جلوگیری از انجام هرگونه تخلف به تدریج وارد سامانه

ناحیه محوری خواهد شد.

 

 

ارسال نظر