اختصاص 10میلیارد تومان برای ساخت 20هزار واحد روستایی

۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۹۷۹۳

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: جهت ساخت 20هزار واحد مسکونی برای نیازمندان در روستاها، بنیاد مسکن و کمیته امداد امام(ره) 10میلیارد تومان پرداخت می‌کنند.

به گزارش ایرنا، علیرضا تابش در حاشیه مراسم امضای تفاهمنامه همکاری بین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و کمیته امداد امام خمینی (ره) در جمع خبرنگاران افزود: با تخصیص زمین در برخی روستاها در صورتی که تعدادی از این واحدهای مسکونی تکمیل نشود، مبلغ 60 میلیارد ریال دیگر هم توسط بنیاد مسکن و کمیته امداد پرداخت می‌شود تا روند ساخت این خانه به پایان برسد.

او گفت: با امضای این تفاهمنامه در یک‌سال آینده 20هزار واحد مسکونی در روستاها احداث می‌شود و سال آینده هم با امضای تفاهمنامه‌یی دیگر روند ساخت و ساز خود را با همکاری یکدیگر برای خانه‌دار شدن محرومان ادامه می‌دهیم. تفاهمنامه همکاری میان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و کمیته امداد امام خمینی (ره) برای نوسازی و بهسازی 20هزار واحد مسکونی برای نیازمندان در مناطق روستایی به امضا رسید و بر اساس این تفاهمنامه در مدت یک‌سال، 20هزار واحد مسکونی برای نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) در مدت یک‌سال بر اساس جدول استانی ساخته می‌شود. در این تفاهمنامه بنیاد مسکن متعهد شده است که در مناطق روستایی که دارای زمین هستند با تامین زمین مورد نیاز و با معرفی کمیته امداد معادل 50 میلیارد ریال تسهیلات و 25میلیون ریال کمک‌های بلاعوض برای واجدین شرایط اختصاص یابد. کمیته امداد نیز متعهد شد، با معرفی نیازمندان به دستگاه‌های اجرایی نیازمندان از پرداخت هزینه‌های حق انشعابات آب، برق، گاز، فاضلاب و عوارض صدور پروانه ساختمانی معاف شوند.

 

ارسال نظر