هیچ تخلفی در بازار پرندگان صورت نمی‌گیرد

۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۶۵۹۵

کامران زنگیشه مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران با تاکید بر ارائه آموزش‌های لازم برای شناخت انواع گونه‌های بومی و غیربومی به غرفه‌داران بازار پرندگان گفت: در حال حاضر با همکاری دستگاه‌های دست‌اندرکار هیچ گونه تخلفی در محل بازار پرندگان صورت نمی‌گیرد.

به گزارش ایسنا، زنگیشه با اشاره به اظهارنظرهای اخیر در خصوص موضوع قاچاق در بازار خرید و فروش پرندگان زینتی اظهار کرد: شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر طی بازه‌های زمانی گوناگون نسبت به نصب بنر و اطلاع‌رسانی در خصوص ممنوعیت عرضه هر گونه حیوان غیرمجاز در کلیه فضاهای متعلق به بازار خرید و فروش پرندگان زینتی اقدام کرده است و در این رابطه با همکاری سازمان حفاظت از محیط زیست دوره‌های آموزشی در خصوص آگاهی غرفه‌داران از شیوه‌های خرید و فروش قانونی پرندگان، شناخت انواع پرندگان بومی و غیربومی و... برگزارشده است.

زنگیشه با تاکید بر اینکه کلیه غرفه‌داران مستقر در مرکز خرید و فروش پرندگان زینتی دارای جواز کسب از اتحادیه صنف پرنده و ماهی هستند، تصریح کرد: در حال حاضر با همکاری دستگاه‌های دست‌اندرکار هیچ گونه تخلفی در محل بازار پرندگان صورت نمی‌گیرد.

وی افزود: ممکن است بعضی از غرفه‌داران در سایر نقاط شهر نیز واحدهای صنفی خرید و فروش پرنده داشته باشند و در محل‌های دیگر به امر فروش غیرقانونی بپردازند. بدیهی است که شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر در خارج از محدوده بازار مذکور وظیفه‌یی را بر عهده ندارد.

 

ارسال نظر