ایستگاه مترو بهارستان امروز تعطیل است

۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۴۳۴۲

ایستگاه مترو بهارستان روز شنبه ۱۴ مردادماه به دلیل مراسم تحلیف ریاست‌جمهوری از ساعت 14:00 الی 20:00 تعطیل است. در روز تحلیف ریاست‌جمهوری سایر ایستگاه‌های مترو طبق برنامه به مسافران خدمت‌رسانی خواهند کرد.

به گزارش مهر، تمام دستگاه‌های دولتی و نهاد‌های عمومی شهر تهران (غیر از اورژانس و نهادهای امدادی) شهر تهران روز شنبه ۱۴ مردادماه به دلیل مراسم تحلیف ریاست‌جمهوری تعطیل است. در همین حال، سخنگوی آتش‌نشانی تهران با اعلام اینکه تامین ایمنی مراسم تحلیف ریاست‌جمهوری در مجلس شورای اسلامی به آتش‌نشانی تهران سپرده شده است، گفت: ۳۰ آتش‌نشان در مدت برگزاری مراسم‌ در بخش‌های داخلی و خارجی مجلس مستقر می‌شوند.

سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار کرد: تامین ایمنی مراسم تحلیف ریاست‌جمهوری در مجلس شورای اسلامی به سازمان آتش‌نشانی تهران سپرده شده است و نیروهای این سازمان تمام تلاش خود را برای تامین ایمنی این مراسم به کار می‌برند.  وی ادامه داد: در همین راستا علاوه بر آماده‌باش کامل ایستگاه 42 آتش‌نشانی (مستقر در محوطه مجلس)، آتش‌نشانان با پنج دستگاه خودرو سنگین و هفت دستگاه موتورسیکلت در معیت حدود 30 نفر، از ساعتی قبل از آغاز مراسم در محل‌های مشخص شده و در بخش‌های داخلی و خارجی مجلس حضور پیدا می‌کنند و این حضور تا پایان مراسم، تخلیه کامل و عادی شدن تردد ادامه خواهد یافت.

وی تصریح کرد: تعدادی از مدیران ارشد عملیات نیز با خودروهای در اختیار در مدت برگزاری مراسم گشت‌زنی و از وضعیت ایمنی و نیروهای مستقر سرکشی می‌کنند. این آمادگی وجود دارد در صورت بروز هرگونه حادثه احتمالی نیروهای کمکی از ایستگاه‌های اطراف به محل حادثه اعزام شوند.

 

ارسال نظر