ویژه

۱۴۰۱/۰۶/۲۹ - ۰۲:۱۸:۴۸
کد خبر: ۱۹۲۷۸۶

تبدیل 11300 متر شبکه سیمی توزیع برق به کابل خود نگهدار در سطح شهرستان اردل

به منظور تامین وارایه برق پایدار و رفاه مشترکین برق، 11300 متر شبکه سیمی در سطح شهرستان اردل به کابل خود نگهدار تبدیل شد. به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال وبختیاری مهندس مجید فرهزاد مدیرعامل این شرکت در تشریح خبر گفت: پروژه تبدیل شبکه سیمی به کابل خود نگهدار به طول 11300 متر در سطح شهر اردل، منطقه الیکوه و روستای سرزرد این شهرستان با صرف 20 میلیارد ریال اعتبار اجرا و به بهره‌برداری رسید. وی در ادامه افزود: در اجرای این پروژه 45 پایه برق‌رسانی جدید نصب و 34 پایه برق رسانی جابه‌جا شد. مجید فرهزاد هدف از اجرای این طرح را کاهش تلفات انرژی، رفع افت ولتاژ احتمالی، پیشگیری از سرقت شبکه‌های سیمی، رفع حریم تاسیسات برق و بهبود مبلمان شهری عنوان کرد.

سومین جلسه کمیته ایمنی آب شهرستان اراک برگزار شد

کمیته ایمنی آب شهرستان اراک در سال جاری، در امور آب و فاضلاب این شهرستان با حضور مدیران و کارشناسان دستگاه‌های مختلف تشکیل جلسه داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی در این جلسه که در روز شنبه 19 شهریورماه برگزار گردید مدیران و کارشناسانی از شرکت آب و فاضلاب استان، شرکت آب منطقه‌ای، جهاد کشاورزی، شهرداری، دانشگاه علوم پزشکی، محیط زیست، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، سازمان صنعت و معدن، دفاتر شهری و روستایی استانداری و سازمان برنامه و بودجه، در خصوص موضوعات مهم ایمنی آب گفت‌وگو کردند. در این جلسه مواردی چون پیشرفت فیزیکی پروژه تصفیه خانه روان‌آب‌های سطح شهر توسط شهرداری و بررسی آلاینده‌های حوضه آبریز سد کمال صالح از سوی شبکه بهداشت و سازمان صمت مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

 

ارسال نظر