ویژه

۱۴۰۱/۰۶/۲۲ - ۰۲:۵۴:۳۸
کد خبر: ۱۹۲۵۶۶

سرهنگ نجفی رییس بازرسی فرماندهی نیروی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری: 

هر اقدامی که به اعتماد عمومی ضربه بزند یک نوع فساد است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، سرهنگ نجفی رییس بازرسی فرماندهی نیروی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری، در جلسه کارگاه آموزشی اعضای شورای اسلامی شهرها و روستاهای شهرستان اردل، با اشاره به اینکه هر ارگان و نهاد بدون استفاده از مشارکت مردم خصوصا در زمینه برقراری امنیت در جامعه موفق نیست، خاطرنشان کرد: شخص محور نباشید، اگر منیت را کنار بگذارید کارها درست می‌شود. ما باید با دل و جان برای مردم کار کنیم که برآمد آن خدمت خالصانه به مردم است و لازمه آن استفاده از قانون و انسان‌های نیکو است لذا برای خدمت به مردم کوشش، آسان‌سازی اجتماعی و نوع دوستی لازم است و آن چیزی که به اعتماد عمومی ضربه می‌زند فساد است بر همین اساس خروجی کار ما و خدمت به مردم حائز اهمیت است پس سعی کنید نردبانی باشید برای مردم در راستای اعتلای مسائل آموزشی، سلامت، خوداشتغالی، اعتماد به جوانان و ... سرهنگ نجفی با اشاره به لزوم تسلط اعضای شوراهای اسلامی شهرها و روستاها به قوانین و مقررات، تصریح کرد: برخی آداب و رسوم و فرهنگ‌های نادرست از جمله استفاده از مواد مخدر در برخی محافل باید کنار گذاشته شود از شوراها انتظار می‌رود نسبت به این مسائل بی‌خیال نباشند و تا می‌توانند مبارزه با مصرف مواد مخدر را مدنظر قرار دهند. وی یادآور شد: انتقاد از پلیس را بصورت شبانه روزی با 197 تماس بگیرید و اعلام کنید تا شکایت‌ها و درخواست‌های شما را پیگیری نماییم و از ظرفیت شورای معتمد پلیس در شهرها و روستایتان استفاده کنید. سرهنگ نجفی با اشاره به اینکه هر اقدامی که به اعتماد عمومی ضربه بزند یک نوع فساد است، تاکید کرد: اعتماد عمومی را در جامعه ایجاد کنید و مواظب بی‌اعتنایی مدنی باشید و زمینه مشارکت مردم در فعالیت با نهادهای اجتماعی و فرهنگی را فراهم نمایید.

فروش مرزی منطقه کردستان افزایش 202 درصدی واریزی به خزانه دولت را در برداشته است 

در راستای نظارت بر فرآیند کنترل و پایش کامیون‌های ترانشیپی و پایش عملکرد کنترلی ‌کارکنان شاغل در جایگاه مرزی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان از ‌بازارچه مرزی سیرانبند بانه بازید کرد.‌ به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان، جهانبخش ‌نوکانی استفاده از خدمات الکترونیک، سامانه فروش مرزی، ساماندهی نیروهای کنترلی ‌متصدی کنترل باک کامیونهای ورودی به بازارچه و.... را در جهت تسهیل صادرات و جلوگیری ‌ازقاچاق و عرضه خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی عنوان نمود. نوکانی با اشاره به افزایش تردد کامیون‌های ترانشیپی عراقی و رونق کسب و کار در این ‌بازارچه بر آماده نمودن زیرساخت‌های لازم جهت ارایه خدمات مطلوب به رانندگان تاکید و ‌افزود: از ابتدای سال جاری تاپایان مرداد ماه از محل فروش جایگاه‌های مرزی استان و پایش ‌و کنترل فروش در باک بیش از‎ 176 ‎میلیارد تومان به خزانه دولت واریز شده است که این ‌میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل با افزایش 202 درصدی همراه بوده است.‌ این مقام مسوول استقرار دو باب جایگاه سیارعرضه نفتگاز در بازارچه جهت تحویل سوخت ‌به کامیون‌های عراقی ورودی به بازارچه سیرانبند را در همین راستا عنوان و اظهار داشت: ‌اقدامات عملیاتی و کنترلی صورت گرفته در مرز سیرانبند در راستای جلوگیری از قاچاق ‌فرآورده، و ایجاد درآمد برای کشور موثر می‌باشد.

استقرار جایگاه سیار عرضه سوخت در مسیر زوار اربعین در مرز باشماق مریوان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان از آمادگی کامل این منطقه برای ‌سوخت‌رسانی به ناوگان حمل و نقل و زوار کربلای معلی در ایام اربعین خبر داد.‌ به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان، جهانبخش نوکانی با بیان این مطلب افزود: به منظور رفاه حال زوار اربعین و تسهیل در امر سوخت رسانی به وسایل نقلیه و خدمات رسان , جایگاه سیار عرضه سوخت با ظرفیت 19 هزار لیتر جهت اتوبوس‌ها، کاروان‌های حامل زوار و همچنین کامیون‌های خدمات رسان به موکب‌های مستقر در مرز باشماق مریوان مستقر شد. نوکانی افزود: باتوجه به قرار گرفتن منطقه کردستان در مسیر استان‌های کرمانشاه و ایلام این ‌منطقه به عنوان منطقه معین با 87 باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی آمادگی کافی و لازم را جهت ارایه خدمت رسانی به زائرین ‌اربعین درمجاری عرضه که از مسیرهای مختلف وارد استان می‌شوند را دارد. وی در ادامه به کمک‌های همکاران منطقه و تاسیسات گاز مایع استان به موکب‌های برپاشده در استان و کربلای معلی اشاره کرد و افزود: در این راستا بیش از 100 میلیون ریال کمک نقدی و تعداد 300 کپسول گاز مایع به این موکب‌ها اهدا شده است.

 

ارسال نظر