ویژه

۱۴۰۱/۰۳/۲۵ - ۰۱:۲۷:۱۰
کد خبر: ۱۸۹۹۴۸

انتصاب مدیرعامل جدید

آبفای استان اصفهان

حسین اکبریان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان شد. اتابک جعفری مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، با صدور حکمی «حسین اکبریان تفاقی» را به سمت مدیرعامل آبفای استان اصفهان منصوب کرد. وی در این حکم خطاب به اکبریان آورده است: «با عنایت به مراتب تعهد، شایستگی و تجارب مفید جنابعالی برای دو سال به عنوان عضو اصلی هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان منصوب می‌شوید.امید است با اتکال به نیروی لایزال الهی،  نصب العین قرار دادن تقوی و درایت کامل نسبت به مسوولیت خطیری که به عهده جنابعالی واگذار می‌گردد و با بهره‌گیری از امکانات و کارکنان متعهد و متخصص، در تحقق اهداف و برنامه‌های شرکت و خدمت به مردم شریف استان اصفهان تحت رهبری مقام عظمای ولایت موفق و منصور باشید.» معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی شرکت فاضلاب تهران، معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی آبفای شهرها و شهرک‌های غرب تهران، عضو هیات‌مدیره شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان و مدیر امور قراردادهای شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان از جمله سوابق کاری حسین اکبریان بوده است.

ذوب آهن اصفهان در کنفرانس بیلت عمان خوش درخشید

ذوب‌آهن اصفهان در کنفرانس بیلت و محصولات تخت خاورمیانه و شمال آفریقا (یازدهمین کنفرانس متال اکسپرت) که روزهای ششم و هفتم ژوئن ۲۰۲۲ در مسقط پایتخت کشور عمان با حضور تعدادی از متخصصان و صاحب‌نظران فولاد و مواد اولیه برگزار شد، حضوری فعال داشت. مهندس ایرج رخصتی مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان یکی از سخنرانان اصلی این همایش بود. مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان در این کنفرانس به تشریح چشم‌انداز فولاد ایران و جهان و چالش‌ها و فرصت‌های پیش رو پرداخت و سپس ضمن معرفی این مجتمع عظیم صنعتی، طرح‌های آتی و چشم‌انداز تولید این شرکت را بررسی کرد. در حاشیه این کنفرانس مذاکرات مهمی در خصوص جذب مشتریان بالقوه و نیازسنجی بازار برای محصولات جدید توسط تیم‌های فروش و بازاریابی شرکت صورت گرفت.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی: 

پویش «صحن حرم، مدرسه‌ام» در استان مرکزی آغاز شد

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی گفت: پویش «صحن حرم، مدرسه‌ام» همزمان با سراسر کشور در این استان آغاز شد.  «حسین محمدی» افزود: این طرح همزمان با دهه کرامت و ترویج فرهنگ متعالی رضوی و فاطمی، در راستای اجرای طرح تحولی مشارکت‌های مردمی «آجر به آجر» و با هدف جلب مشارکت‌های خرد مردمی در عرصه مدرسه‌سازی در این استان آغاز شد. وی ادامه داد: پویش «صحن حرم، مدرسه‌ام» پنجمین پویشی است که در راستای طرح تحولی «آجر به آجر»در مدت ۲ سال اجرا و منابع مالی جمع‌آوری شده در این طرح، به نیت امام هشتم، صرف ساخت هشت مدرسه دانش‌آموزان استثنایی در استان‌های مختلف کشور شده است.  مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی خاطرنشان کرد: نیک اندیشان و خیران می‌توانند با مراجعه به کانال مهر مدرسه در شبکه اجتماعی شاد یا از طریق وب سایت ajorBajor.ir در این پویش خیرخواهانه شرکت کنند. محمدی گفت: پویش‌های «مهر را با محرم آغاز کنیم»، «من مادرم، بچه‌های ایران فرزندمن»، «آجرهای مهربانی» و «به رنگ مدرسه» در راستای طرح «آجر به آجر» اجرا شده و بیش از یک و نیم میلیون نفر در سطح کشور در این پویش‌ها شرکت کردند. ۲۲۷ هزار دانش‌آموز در۲ هزار و ۲۶۹ مرکز آموزشی در استان مرکزی به تحصیل اشتغال دارند. گروه نوسازی مدارس استان مرکزی در سال ۱۳۵۵ شکل گرفته و در سال ۱۳۷۱ از گروه به‌مدیریت و در سال ۱۳۷۷ از مدیریت به اداره کل تبدیل شده است.

 

ارسال نظر