ویژه

۱۴۰۱/۰۲/۰۸ - ۰۲:۰۶:۰۸
کد خبر: ۱۸۸۶۳۲

ون اینرودز، محصول متمایز از بهمن موتور

در اکثر کشور های دنیا ون‌های باری با ابعاد مختلف نقش بسیار حائز اهمیتی را در توسعه و رونق کسب و کارهای جدید ایفا کی کنند. توجه به مواردی همچون افزایش کارآمدی حمل و نقل بار و اطمینان از سلامت بار در حمل و نقل درون و برون شهری و افزایش بهره‌وری سوخت باعث شده است تا فقدان این محصول بیش از پیش احساس شود. ونهای باری برای کسب و کارهای بسیاری مورد استفاده قرار می گیرند. از آن جمله 

می‌توان به انواع توزیع فروشهای آنلاین، پخش و توزیع مواد غذایی، خدمات پستی، گلفروشی‌ها،بنگاه‌های اقتصادی فعال در زمینه تعمیرات و نگهداری و... اشاره کرد. بدیهی است این نوع از خودرو های حمل بار مزایای زیادی نسبت به وانت دارند از جمله حفاظت از بارکه میتواند مهمترین دلیل انتخاب ونهای باری به‌جای وانت باشد؛ یا به بیان دیگر در مواردی که حفاظت از بار برای بنگاه اقتصادی حائز اهمیت است؛ ناگزیر از ون‌های باری استفاده میکنند. همچنین رشد روز افزون فروشگاه های آنلاین که نتیجه پیشرفت تکنولوژی و اپیدمی کرونا میباشد باعث شده است که احتیاج به ونهای باری در شبکه مویرگی توزیع برای این کسب و کارها بیش از پیش احساس شود. دلیل دیگر ظاهر شکیل تر و حرفه‌ای‌تر ونهای باری نسبت به وانتها است.  لذا بنگاه‌های اقتصادی یا استارت آپهایی که قصد دارند حرفه‌ای بودن خود را به نمایش بگذارند از این ونها استفاده خواهند نمود. متأسفانه در طی سال های گذشته شرکتهای خودروساز داخلی توجهی به این نیاز از بازار نداشته و همواره بخش مسکوت بازار تلقی شده است. با شناختی که از گروه بهمن داریم متمایز بودن در عرضه محصولات متنوع یکی از ویژگیهای آن شرکت میباشد. شرکت بهمن موتور در اواسط اواخر سال 1400 از ورود ون باری تحت عنوان «اینرودز» در بیلبوردهای سطح شهر خبر داد و نهایتا در اسفندماه از این خودرو رونمایی کرد. اینرودز به تنهایی میتواند بخش عمدهای از خلأ بازار مذکور را پوشش دهد و همچنین رقیب سرسخت خودروهای باری سبک خواهد بود. همانطور که گفته شد ون‌های باری مزیتهای قابل توجهی نسبت به خودروهای حمل بار سبک دارند و در این میان اینرودز میتواند نقش بسزایی در راستای ارتقای سیستم حمل و نقل درون شهری و برون شهری در ایران ایفا نماید.  خودروی اینرودز دارای موتور پرقدرت 1.5 لیتری (DK15-06 NA) با حداکثر قدرت موتور 105 اسب بخار و حداکثر گشتاور 140 (N.m) و گیربکس 5 سرعته دستی میباشد. از امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو میتوان به فرمان برقی، سیستم نمایش لحظهای فشار باد تایرها (TPMS)، 2 کیسه هوا، دوربین عقب، سیستم مولتی مدیا 9 اینچی و ... اشاره نمود. با توجه به تجربه ای تولید خودروهای تجاری در گروه بهمن همچنین هوش اقتصادی این گروه در شناسایی خلأ بازار، پیش بینی میشود این شرکت بتواند سهم بالایی از نیاز جامعه را با معرفی اینرودز پوشش دهد. با توجه به روند قیمت گذاری ارزنده و منطقی محصولات بهمن، به نظر قیمت معقولی برای این خودرو در نظر گرفته خواهد شد.

شاخص بهره‌مندی  روستاهای کردستان از آب شرب به۸۶ درصد می‌رسد

رییس مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو گفت: با اجرای پروژه بزرگ آبرسانی به ۱۶۹ روستای کردستان شاخص بهره مندی روستاهای استان از ۷۶ به ۸۶ درصد خواهد رسید. به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کردستان مهندس میثم جعفرزاده مشاور وزیر و رییس مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو چهارشنبه هفتم اردیبهشت ماه با حضور در شهرستان مریوان از پروژه آبرسانی به روستاهای با تنش آبی استان که با مشارکت سپاه انجام می‌شود بازدید نمود. در این بازدید که شالپوش معاون بهره‌برداری و توسعه آب آبفا کردستان نیز حضور داشت از دو روستای ینگیجه و کانی سپید بازدید انجام شد. مهندس جعفرزاده در این بازدید اظهار کرد: با توجه به رویکرد جدید وزارت نیرو در حوزه آبرسانی به مناطق محروم، یکی از پروژه‌های مهم حوزه آبرسانی در این استان اتفاق افتاده است. وی افزود: از محل اعتبارات محرومیت زدایی  ۱۶۹ روستای استان با جامعه هدف ۶۷ هزار نفر طی ۳ سال و با اعتبار ۵۲۷ میلیارد تومان با همکاری مشترک آبفا و قرارگاه امام حسن مجتبی از آب شرب بهداشتی به صورت پایدار بهره مند می‌شوند.

رییس‌جمهور از نفت پارس به عنوان واحد نمونه ملی تقدیر کرد 

پالایشگاه نفت پارس به عنوان واحد نمونه صنعتی کشور در سی و سومین جشنواره ملی امتنان که برای تقدیر از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه ملی در سال 1400، همزمان با آغاز هفته کارگر با حضور رییس‌جمهور برگزار شد، انتخاب گردید . به گزارش روابط عمومی نفت پارس، در این مراسم از مدیرعامل شرکت نفت پارس در سال ۱۴۰۰، به عنوان مدیر برتر کشور با حضور ریاست محترم جمهور تجلیل به عمل آمد.  در متن لوح اهدا شده آمده است؛ در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی مزین به عنوان تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین گردیده است لوح تقدیر سی و سومین جشنواره ملی کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه ملی در سال 1400 به شما تقدیم می‌شود. این مراسم عصر روز سه شنبه (6 اردیبهشت ماه) با حضور وزرای تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صنعت، معدن و تجارت و مسوولان انجمن‌ها و تشکل‌های صنفی کارگران و جمعی از واحدهای نمونه ملی، کارگران و گروه‌های کار برتر کشور برگزار شد.

 

ارسال نظر