ویژه

۱۴۰۱/۰۱/۲۹ - ۰۴:۴۶:۴۸
کد خبر: ۱۸۸۳۴۳

پیش فروش وانت کارا ویژه فروردین 1401

پیش فروش وانت کارا با موعد تحویل هفته آخر تیر ماه 1401، شنبه 27 فروردین ماه آغاز می شود. شرکت بهمن موتور در راستای پاسخ به نیاز بازار طرح جدید پیش فروش وانت کارا 2000 سی سی را اجرا می کند. بر اساس اعلام شرکت بهمن موتور پیش فروش وانت کارا با قیمت غیر قطعی از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه 27 فروردین تا ساعت 16روز چهارشنبه 31 فروردین و یا تکمیل ظرفیت برای مشتریان به صورت آنلاین از طریق وبسایت ایرانی کار انجام خواهد شد. گفتنی است؛ وانت کارا تک کابین تیپ 4 با پیش پرداخت 127 میلیون تومان و وانت کارا دو کابین تیپ 4 با پیش پرداخت 134میلیون تومان به فروش می رسد. لازم به یادآوری است، وانت کارا مجهز به تجهیزات داخلی، شامل تغییرات در مجموعه سوئیچ، چراغ های عقب، طراحی صندلی و سقف کاذب و افزوده شدن یونیت ایموبلایزر، قفل مرکزی و... است. همچنین خودروی مذکور دارای سیستم تهویه مطبوع و کیسه هوای ایمنی (سرنشین +راننده) و سیستم رادیو پخش USB، رینگ فولادی و تودوزی پارچه ای-خاکستری خواهد بود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی: 

نرخ آب بها برای مشترکینی که الگوی مصرف را رعایت کنند افزایش نمی‌یابد

قیمت آب برای مشترکین خانگی که بر اساس الگوی مصرف ماهانه تا 14 مترمکعب آب مصرف نمایند، افزایش نخواهد یافت. به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی مهندس یوسف عرفانی نسب مدیرعامل این شرکت با بیان خبر فوق افزود: لایحه بودجه ۱۴۰۱ وزارت نیرو با هدف اصلاح تعرفه‌های آب به منظور مدیریت بهینه مصرف و تشویق به رعایت الگوی مصرف آب توسط مشترکین خانگی تهیه شده است و بر اساس آن قبوض آب بها مشترکین پر مصرف با افزایش نرخ آب‌ها و به صورت پلکانی محاسبه خواهد شد.

وی با بیان اینکه الگوی مصرف آب برای مشترکین خانگی در استان مرکزی 14 مترمکعب در ماه، تعیین شده است، افزود: به‌طور میانگین در سال گذشته 48 درصد از مشترکین خانگی الگوی مصرف آب را رعایت نموده‌اند. وی با اشاره به میزان تعرفه آب در ویلاها، باغ ویلا‌ها، خانه باغ‌ها و مجتمع‌های مسکونی که محل زندگی دایمی و کسب و کار افراد نیستند اظهار داشت: در اقامتگاه‌های غیردایم در صورت رعایت الگوی مصرف آب تا ظرفیت قراردادی با افزایش نرخ آب بها مواجه نخواهند شد و برای مصارف مازاد بر ظرفیت قراردادی نرخ آب آزاد محاسبه می‌شود. مهندس عرفانی نسب با اشاره بر اعمال معافیت مشمولین کم مصرف تحت حمایت سازمان‌های بهزیستی و کمیته امداد افزود: این دسته از مشترکین چنانچه در هر دوره مصرف ماهانه یک سوم الگوی مصرف را رعایت کنند مشمول معافیت شده و هزینه آب بها برای این دسته از مشترکین رایگان محاسبه خواهد شد. وی با بیان اینکه 43 درصد از مشترکین آب استان تا ۲ برابر الگوی مصرف، آب مصرف می‌کنند عنوان کرد: 9 درصد از مشترکین آب خانگی بیش از ۲ برابر الگوی تعیین شده آب مصرف می‌کنند که بیشترین این تعداد، مشترکین ساکن در روستا و جزو مشترکین پرمصرف محسوب می‌شوند.

در سال 1400 محقق شد: 

افزایش 167 درصدی واریزی به خزانه دولت از محل فروش جایگاه‌های مرزی منطقه کردستان

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان از افزایش 167 درصدی ‌واریزی به خزانه دولت ازمحل فروش جایگاه‌های مرزی باشماق مریوان و سیرانبند بانه ‌درسال 1400 نسبت به مدت مشابه سال قبل خبرداد. به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان، محسن ‌معانی با بیان‎ ‎این‎ ‎مطلب اظهار داشت: درسال 1400 از محل پایش و کنترل فروش در باک ‌و فروش جایگاه‌های مرزی استان بیش از 212 میلیارد تومان به خزانه دولت واریز شده ‌است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل با افزایش 167 درصدی همراه بوده ‌است.‌ معانی که در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی استان سخن می‌گفت با تشکر و قدردانی ‌ازهمکاری و تعامل مجموعه انتظامی و مرزبانی استان با این شرکت در راستای جلوگیری از ‌عرضه خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی و قاچاق سوخت افزود: دارا بودن مرز مشترک با ‌اقلیم کردستان عراق و تفاوت قیمت فرآورده در دو سوی مرز و سوءاستفاده افراد سود جو در ‌این زمینه، موجب کنترل و نظارت خاص این شرکت درمرزهای خروجی استان شده که ‌اجرای طرح الکترونیکی پایش وکنترل موجودی باک کامیون‌ها، بهره‌مندی از سامانه فروش ‌مرزی، اعطای معافیت 300 لیتری مصوبه هیات وزیران به کامیون‌های ایرانی خروجی از ‌مرز‎ ‎و.. ازجمله این اقدامات است‎.

 

ارسال نظر