ویژه

۱۴۰۱/۰۱/۲۵ - ۰۲:۲۷:۳۳
کد خبر: ۱۸۸۲۲۶

استاندار آذربایجان شرقی:

 با کمک گروه بهمن جزو سه تولید کننده برتر خودرو در کشور تبدیل می‌شویم

استاندار آذربایجان شرقی در نشستی مشترک با مدیران گروه بهمن گفت: اراده داریم تا اتوبوس، کامیون و کشنده در استان افزایش تولید شود و در این زمینه از پتانسیل گروه بهمن استفاده خواهیم کرد.

امروز استاندار آذربایجان شرقی ومدیران ارشد گروه بهمن طی نشستی مشترک درباره اقدامات توسعه‌ای بهمن و استفاده از پتانسیل‌های این گروه  در استان به گفت‌و‌گو پرداختند.

زین‌العابدین رضوی خرم استاندارآذربایجان شرقی گفت: حضور گروه بهمن در استان باید به گونه‌ای باشد که باعث توسعه صنعت آذربایجان شرقی شود. 

وی در همین رابطه افزود: اراده داریم تا تولید اتوبوس، کامیون و کشنده در استان توسعه یابد و دراین زمینه از پتانسیل گروه بهمن استفاده خواهیم کرد. وی در همین رابطه تاکید کرد: هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد. 

عابدین خرم با تاکید بر اینکه آذربایجان شرقی می‌تواند با کمک گروه بهمن جزو سه تولید کننده برتر خودرو در کشور تبدیل شود، اضافه کرد: دولت از حرکت در مسیر تولید خودروهای تجاری حمایت خواهد کرد. 

در این دیدار مدیرعامل گروه بهمن بیوک علیمرادلو گزارشی از توسعه این گروه در آذربایجان شرقی داد و خواستار حمایت‌های منطقه‌ای به منظور توسعه گروه بهمن شد. 

در پایان جمشید ایمانی ریس هیات مدیره گروه بهمن تاکید کرد که برای توسعه تامین سرمایه نیاز است و در استان توجه و نگاه ویژه به تولید هم اکنون وجود دارد این موضع هرچه بیشتر رواج یابد بخش خصوصی تمایل بیشتری به توسعه فعالیت پیدا می کند.

معاون عمران شهرداری اصفهان مطرح کرد: 

 اجرای پروژه‌های عمرانی به ارزش 1100 میلیارد تومان در کلان‌شهر اصفهان

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: در حال حاضر برای پروژه‌های عمرانی فعال شهر اصفهان یک‌هزار و 100میلیارد تومان قرارداد منعقد شده که 300 میلیارد تومان آن متعلق به مرکز همایش‌های بین‌المللی، 220 میلیارد تومان مربوط به رینگ چهارم حفاظتی و مابقی مربوط به پروژه‌های خرد عمرانی در مناطق 15 گانه شهری است. به گزارش اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، «ایرج مظفر» صبح امروز، چهارشنبه، بیست و چهارم فروردین‌ماه، در جلسه بررسی پروژه‌های شاخص عمرانی شهرداری اصفهان که در دفتر تجهیز کارگاه مرکز توانمندسازی باغ فدک برگزار شد، اظهار کرد: در این جلسه سه پروژه رینگ چهارم حفاظتی شهر، تقاطع ورزشکار و مرکز جامع توانمندسازی بررسی و در خصوص راهکارهای رفع مشکلات در مسیر اجرای این پروژه‌ها بحث و تبادل نظر شد. وی ادامه داد: ارایه راه‌حل برای تأمین منابع مالی و آزادسازی سریع‌تر رینگ چهارم ترافیکی از جمله مسائلی بود که در این جلسه مطرح شد، چراکه این پروژه ‌بار مالی زیادی به شهرداری اصفهان تحمیل می‌کند، بنابراین مقرر شد کمیته‌ای ویژه متشکل از شهرداری منطقه 15، معاونت عمران و شهرسازی شهرداری، مسوولان مالی شهرداری و اعضای کمیسیون عمرانی شورای اسلامی شهر تشکیل شود تا مسائل مالی پروژه سریعتر پیگیری شود.  معاون عمران شهری شهردار اصفهان با اشاره به تقاطع ورزشکار بلوار فرزانگان که تنها 30 درصد از کل پروژه باقی مانده است، گفت: مهم‌ترین مساله در اتمام این پروژه جابه‌جایی تأسیسات شهری به ویژه شبکه فاضلاب است که در این جلسه تصمیم گرفته‌ شد، اداره آب و فاضلاب با همکاری شهرداری اصفهان، ظرف چند ماه آینده این مساله را حل کنند تا پروژه تکمیل شود. مظفر در خصوص مرکز جامع توانمندسازی باغ فدک گفت: امروز در این جلسه با حضور شهردار و رییس شورای اسلامی شهر، مسائل مربوط به انتخاب بهره‌بردار این مرکز، نوع دیوار حفاظتی به دور این مرکز و تأسیسات و تجهیزات آن تعیین تکلیف شد و این پروژه تا اواسط خرداد به‌صورت کامل تکمیل و به بهره‌بردار تحویل داده می‌شود.  وی در توضیح پروژه‌های عمرانی در دست اقدام گفت: در حال حاضر برای پروژه‌های عمرانی فعال شهر اصفهان یک‌هزارو 100میلیارد تومان قرارداد منعقد شده که 300 میلیارد تومان آن متعلق به سالن همایش‌های بین‌المللی، 220 میلیارد تومان مربوط به رینگ چهارم حفاظتی و مابقی مربوط به پروژه‌های خرد عمرانی در مناطق 15 گانه شهری است. معاون عمران شهری شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: اتمام مرکز جامع توانمندسازی، آزادسازی و اجرای بخشی از رینگ چهارم حفاظتی (کیلومتر 0 تا 9) تکمیل مرکز همایش‌های بین‌المللی، افتتاح چندین فرهنگسرا و ورزشگاه در مناطق مختلف شهرداری، اتمام تقاطع ورزشکار فرزانگان و آغاز تقاطع آیت‌الله غفاری از جمله پروژه‌های فعال در سال 1401 است.

 

ارسال نظر