ویژه

۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۰۲:۰۶:۵۶
کد خبر: ۱۸۷۷۳۹

استقبال گسترده خریداران از طرح فروش آنلاین خودروهای فیدلیتی و دیگنیتی؛ 

خودروهای بهمن موتور همچنان پرطرفدار

آخرین مرحله از طرح فروش آنلاین خودروهای دیگنیتی و فیدلیتی برای اسفندماه 1400 با استقبال گسترده خریداران به پایان رسید. در جدیدترین طرح فروش فیدلیتی و دیگنیتی بهمن موتور استان‌های تهران، فارس و اصفهان بیشترین خریداران را دارا بودند و به‌طور کل متقاضیان از 31 استان کشور و 165شهرستان موفق به ثبت نام شدند. جدیدترین مرحله فروش خودروهای فیدلیتی و دیگنیتی بهمن موتور در 22 اسفندماه به گونه‌ای انجام شد که با استقبال خوب خریداران همراه بود و در یک ساعت و دو دقیقه تمام ظرفیت عرضه شده برای دو محصول مذکور به اتمام رسید.  شرایط ثبت نام در این مرحله از فروش به صورت نقدی-اعتباری و سند در رهن به مدت یکسال از تاریخ قرارداد و بدون حق آزادسازی سند زودتر از موعد سررسید می‌باشد.  در این طرح فروش که متقاضیان از 31 استان کشور و 165 شهرستان موفق به ثبت نام شدند؛ تهران با 24.7؛ فارس با 12.8 و اصفهان با 8.7 درصد به ترتیب بیشترین درصد فروش را به خود اختصاص دادند و فروش از ساعت 10 صبح به صورت آنلاین آغاز و در ساعت 11:02 دقیقه به پایان رسید.

انتخاب رییس روابط عمومی پخش منطقه کردستان به عنوان کارمند نمونه صنعت‌نفت

یدالله زندی، رییس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان به عنوان ‌کارمند نمونه صنعت‌نفت برگزیده شد.‌ به‌گزارش‌‌‎ ‎روابط‌عمومی‎ ‌‌شرکت‌‌‎ ‎ملی‎ ‌‌پخش‎ ‌‌فرآورده‌های‎ ‌‌نفتی‌ منطقه‌کردستان، محسن معانی ‌سرپرست منطقه، ‎ ‎طی مراسمی با حضور مسوولان ستادی و روسای‌نواحی‌ منطقه با اهدای‌ لوح‌ ‌معاون‌ توسعه مدیریت‌ و‎ ‎سرمایه‎ ‌‌نیروی‌ انسانی‌ وزارت‎ ‌‌نفت‌ انتخاب‌‌‎ ‎یدالله‎ ‎زندی‌ را به عنوان‌ ‌کارمند نمونه‌ صنعت‌نفت‌ تبریک گفت.

سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان صحنه  منصوب شد

طی حکمی از سوی مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی نهاد کتابخانه‌ها، سرپرست جدید اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان صحنه منصوب شد. به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه، در حکمی از سوی مدیرکل منابع انسانی نهاد، ندا مهروی، به سرپرستی اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان صحنه منصوب شد. پیش از این بساطعلی نیازی، رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان صحنه بود.  جلسه تودیع و قدردانی از خدمات بساطعلی نیازی رییس قبلی اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان صحنه طی جلسه‌ای با حضور علیرضا حیدری فرماندار و رییس انجمن کتابخانه‌های شهرستان صحنه، معصومه حسنی خونسار، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه؛ معاونین فرمانداری و کارشناسان اداره کل کتابخانه ها؛ و معارفه ندا مهروی سرپرست جدید اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان صحنه، روز دوشنبه ۲۳ اسفند ماه سال جاری در دفتر فرماندار برگزار شد. حیدری فرماندار و رییس انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان صحنه در این جلسه گفت: کتابخانه‌های عمومی یکی از نهادهای اثرگذار فرهنگی در جامعه است. وی افزود: توسعه فرهنگی جامعه با کتاب و کتابخوانی شروع می‌شود جامعه‌ای که با کتاب بیگانه باشد توانایی رشد و تغییر را ندارد. حیدری بیان کرد: ما باید برای جوانان و دانش‌آموزان شرایط مناسبی را در کتابخانه مهیا کنیم تا بتوانیم نسل آینده را آنطور که مناسب فرهنگ جامعه است داشته باشیم، همچنین در شهرستان صحنه روی موضوع ترویج فرهنگ کتابخوانی سرمایه‌گذاری کردیم و حامی و پیگیر برنامه‌های فرهنگی کتابخانه‌های عمومی هستیم.  حیدری، ضمن آرزوی موفقیت برای بساطعلی نیازی رییس قبلی اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان صحنه این تغییر را برای تحولات فرهنگی در شهرستان لازم دانست و حکم انتصاب سرپرستی ندا مهروی را به وی تقدیم کرد. معصومه حسنی خونسار مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه در این جلسه گفت: زحمات چندین ساله بساطعلی نیازی رییس قبلی اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان صحنه قابل تقدیر است.  وی افزود: امیدوارم سرپرست جدید اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان صحنه با اتحاد و همدلی و همکاری با سایر کتابداران و کارکنان شهرستان در راستای رسیدن به اهداف نهاد کتابخانه‌های عمومی و اجرای برنامه‌های فرهنگی توسعه محور نهاد کتابخانه‌ها و ارتقاء فرهنگ کتاب و کتابخوانی در شهرستان صحنه موفق و سربلند باشند.  گفتنی است، ندا مهروی دانشجوی دکتری علم اطلاعات و دانش‌شناسی و پیش از این کتابدار، مسوول کتابخانه و رابط فرهنگی اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان صحنه بود. در پایان با اهدای لوح یاد بود توسط مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه از زحمات بساطعلی نیازی قدردانی شد و حکم انتصاب ندا مهروی به عنوان سرپرست جدید اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان صحنه توسط فرماندار شهرستان به وی اهدا شد.

 

ارسال نظر