ویژه

۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۰۱:۴۷:۴۷
کد خبر: ۱۸۷۱۸۷

فولاد مبارکه برای چهارمین بار موفق به دریافت تندیس زرین جایزه ملی تعالی سازمانی شد

شرکت فولاد مبارکه در نوزدهمین همایش ملی تعالی سازمانی، موفق شد تا برای چهارمین بار تندیس زرین جایزه ملی تعالی سازمانی را از آن خود کند.  نوزدهمین همایش ملی تعالی سازمانی امروز (٣ اسفندماه) با موضوع «تعالی و نوآوری پایدار سازمانی» در مرکز همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی کشور برگزار شد و سازمان‌های سرآمد در بخش‌های ساخت و تولید، خدمات، آموزش و عمومی پس از ارزیابی توسط کارشناسان انتخاب گردیدند که شرکت فولاد مبارکه توانست در بخش تولید موفق به تندیس زرین جایزه ملی تعالی سازمانی کشور شود. در این مراسم که با معرفی سازمان‌های برتر و اهدای جوایز این سازمان‌ها برگزار شد، تعدادی از مقامات، مدیران شرکت‌ها و صاحب‌نظران این حوزه به سخنرانی پرداختند. محمد ناظمی هرندی، معاون تکنولوژی شرکت فولاد مبارکه با اشاره به موفقیت این سازمان در کسب چهارمین تندیس زرین جایزه ملی تعالی سازمانی، نگرش سیستمی و توسعه قابلیت‌های سازمانی را رمز موفقیت فولاد مبارکه در مسیر تعالی سازمانی دانست و اظهار کرد: از بدو تأسیس کارخانه با نگاهی که مدیران دوران ساخت و بهره‌برداری به این بنگاه داشته‌اند، همواره نگرش سیستمی در سازمان به عنوان یک ارزش، پشتیبانی و تقویت شده و اکنون به صورت یک فرهنگ در سازمان نهادینه شده است.

مشعل گاز ۲ هزار خانوار کوهپایه‌نشین ساری روشن شد

همزمان با مراسم افتتاح طرح گاز رسانی به ۹روستای کوهپایه نشین بخش کلیجانرستاق شهرستان ساری، مشعل گاز طبیعی ۲ هزار خانوار این بخش روشن شد. «قاسم مایلی رستمی» سرپرست شرکت گاز مازندران در مراسم بهره‌برداری از طرح گازرسانی به این بخش که با حضور مسوولان شهرستانی در روستای ورکی برگزار شد، گفت که برای گازرسانی این روستاها ۴۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است.  وی با اعلام اینکه گازرسانی به روستاهای دودانگه و چهاردانگه ساری هم امسال به سرانجام می‌رسد، افزود: طبق برنامه سال آینده شهرستان ساری به عنوان شهرستان سبز طبق تعریف شرکت ملی گاز معرفی می‌شود. مایلی رستمی با اشاره به اینکه امروز ساکنان ابکسر، پلسک، میانک، کلاخیل، لارما، لولت، ورکی و اجارستاق به عنوان آخرین روستاهای بخش کلیجانرستاق به شبکه سراسر گاز پیوسته‌اند، افزود: در حال حاضر ۶۲۵ هزار خانوار شهری مازندران برابر با ۹۹.۹ درصد و ۴۳۵ هزار خانوار روستایی معادل ۹۵درصد به شبکه گاز سراسری وصل هستند.

معرفی 1200 نفر برای دریافت بیمه سلامت رایگان به اداره کل بیمه سلامت استان کرمانشاه

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه: تاکنون 1200 نفر برای دریافت بیمه سلامت رایگان از سوی نهاد‌های حمایتی به اداره کل بیمه سلامت استان معرفی شدند.امید قادری مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه با بیان این مطلب که سازمان بیمه سلامت ایران در جهت حمایت از اقشار آسیب دیده و نیازمند در مواقعی که دچار مشکلات هستند به یاری آنها می‌شتابد گفت: در این راستا براساس تفاهم نامه‌ای که با بیمه کشور انجام شده، تصمیم بر این شد که در 2 هزار و 2٠ محله کم برخوردار در سطح کشور که فاقد هر نوع بیمه‌ای هستند را سازمان بیمه سلامت با همکاری نهاد‌های حمایتی مانند سازمان بهزیستی، استانداری‌ها، کمیته امداد امام، هلال احمر، دانشگاه علوم پزشکی، مراکز بهداشتی درمانی شهری و روستایی اقدام به شناسایی کند. مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه تصریح کرد: در گام اول کمیته‌های شهرستانی این موضوع به ریاست معاون فرمانداران تشکیل شد و در استان هم کمیته استانی آن تشکیل و تقسیم کار صورت گرفت و تاکنون یک هزار و 2٠٠ نفر از سوی نهاد‌های حمایتی به اداره کل بیمه سلامت استان معرفی شدند. وی خاطرنشان کرد: برای افرادی که در این طرح شناسایی می‌شوند، بدون پرداخت هیچ گونه حق بیمه‌ای دفترچه بیمه سلامت رایگان صادر می‌شود.

قادری تشریح کرد: دفترچه بیمه سلامتی که برای این افراد صادر می‌شود، علاوه بر ارایه خدمات درمانی و بیمه‌ای برای آنها، پزشک خانواده هم تعیین می‌کنیم.

1875 خودرو در منطقه چهارمحال و بختیاری دوگانه‌سوز شد

ساسان تیموری مدیر منطقه چهارمحال و بختیاری از دوگانه‌سوز شدن 1875خودرو از طریق ثبت نام خودروهای واجد شرایط در سامانه gcr.niopdc.ir خبر داد. به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری، مدیر منطقه با با بیان این خبر اظهار کرد: این تعداد وانت بار سبک، تاکسی ومسافر برهای اینترنتی با ثبت نام در سامانه متقاضیان تبدیل خودروی بنزینی به دوگانه‌سوز در چهار کارگاه مجاز استان، تبدیل به دو گانه سوز شده‌اند .و 89 خودرو نیز در لیست انتظار دوگانه سوز شدن در کارگاه‌های مجاز استان قراردارند .این مقام مسوول گفت: مسافر بر‌های اینترنتی برای دو گانه سوز کردن خودروها از یارانه دولتی این طرح استفاده می‌کنند. وی افزود: پس از ثبت نام در سامانهgcr.niopdc.ir برای خودروهای شامل طرح، پیامک واجد شرایط بودن استفاده از این طرح ارسال خواهد شد و مالکان می‌توانند با مراجعه به سایت مذکور اقدام به نوبت‌گیری در کارگاه‌های تبدیل کنند. در چهارمحال و بختیاری 40 باب جایگاه، سوخت پاک سی‌ان‌جی را به شهروندان عرضه می‌کنند و این جایگاه‌ها به‌طور مستمر مورد پایش قرار می‌گیرند.

 

ارسال نظر