ویژه

۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۰۲:۳۳:۵۲
کد خبر: ۱۸۶۸۷۷

جذب نمایندگی ایران دوچرخ در همه شهرستان‌ها و استان‌ها

شرکت ایران دوچرخ همزمان با توسعه محصولات، برنامه توسعه شبکه نمایندگان در شهرهای مختلف ایران را در دستور کار دارد. شرکت ایران دوچرخ به عنوان بزرگ‌ترین کارخانه تولید دوچرخه و موتورسیکلت با ظرفیت سالانه 120 هزار دستگاه انواع موتورسیکلت بنزینی و برقی، توانسته با ارایه محصولات متنوع و مطابق با نیاز روز بازار، سهم قابل توجهی از سبد خرید مشتریان را به خود اختصاص دهد. گفتنی است؛ ایران دو چرخ امسال عرضه محصولات جدید را در برنامه کاری خود دارد. وترانو یکی از جدیدترین محصول این شرکت تولید و عرضه انبوه آن با مدل سال 1400 به بازار آغاز شده است. این محصول جدید در کلاس اسکوترکلاسیک، با طراحی زیبا می‌باشد که به مرحله تولید و عرضه رسیده است. همچنین موتور برقی جیران جدیدترین محصول شرکت ایران دوچرخ محسوب می‌شود با قدرت موتور 500 وات و گشتاور شروع ۲۷/۵نیوتن متر را فراهم می‌کند. شرکت ایران دوچرخ همچنین در بین محصولات خود با معرفی اسکوتر برقی سه چرخ به بازار، راحتی را برای مشتریان خود فراهم کرده است.  اخیرا نیز این شرکت، 3 محصول برقی تولید خود از جمله موتور برقی سه چرخ (500 واتی)، موتور برقی جیران (500 واتی)، موتور برقی جیران باتری لیتیومی (1500 واتی) را در نمایشگاه حمل و نقل پاک تهران در معرض عموم قرار داده است. در همین رابطه شرکت ایران دوچرخ همزمان با توسعه محصولات، برنامه توسعه شبکه نمایندگان در شهرهای مختلف ایران را در دستور کار دارد. علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به وب سایت ایران دوچرخ به نشانی www.irdo.bahman.ir از شرایط اعطای نمایندگی آگاه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

انجام 90 درصد از تعهدات  شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان بوشهر در سال جاری

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان بوشهرگفت شرکت خدمات کشاورزی استان بوشهر 90 درصد ازتعهدات خود درسال جاری درخصوص تامین کود اوره کشاورزان کشور انجام داده است.   شاپور رضایی در نشست با خبرنگاران که به مناسبت دهه فجر برگزارشد افزود شرکت خدمات کشاورزی استان بوشهر در سال جاری متعهد به تامین وحمل 935 هزار تن کود اوره کشاورزان کشوراست که از این میزان از اول سال تاکنون مقدار 825 هزار تن آن تامین وبه 20 استان کشور حمل وتحویل شده است.  وی اذعان کرد 50 درصد کود اوره کشور از پتروشیمی عسلویه تامین می‌شود که حمل و بارگیری وتحویل آن به عهده شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان بوشهر می باشد.  رضایی اظهار داشت شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان بوشهر حدود 3000 تن انواع کودهای شیمیایی را برای مواقع ضروری ذخیره‌سازی کرده است، ضمن اینکه به علت شرایط مساعد بارندگی کود سرک موردنیاز ودرخواست کشاورزان استان را تامین ودرحال تدارک آن هستیم.  وی بیان نمود شرکت خدمات حمایتی استان در سال جاری حدود 16 هزار تن انواع کودهای شیمیایی ازته، فسفاته و پتاسه از طریق 40 کارگزاری فعال از طریق صدور حواله الکترونیکی دربین کشاورزان استان توزیع نموده است.  مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان بوشهر تاکید کرد کشاورزان توصیه کارشناسان فنی جهاد کشاورزی در خصوص میزان مصرف کود را جدی گرفته و به اندازه نیاز استفاده کنند.

ثبت رکورد جدید تولیدی در ذوب‌آهن اصفهان

تلاشگران ذوب‌آهن اصفهان در سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی موفق شدند رکورد جدیدی در تولید روزانه چدن مذاب با سه کوره بلند ثبت کنند. سختکوشان مادر صنعت فولاد کشور با همت والای خود، پنجشنبه ۲۱ بهمن ماه با تولید ۹۷۹۳ تن چدن، این رکورد را ثبت نمودند. شایان ذکر است رکورد قبلی تولید روزانه چدن باسه کوره بلند مربوط به ۲۴مهرماه سال۱۳۹۲ با تولید ۹۴۹۴ تن می‌باشد. ایرج رخصتی سرپرست مدیریت عامل ذوب‌آهن اصفهان ۲۲ بهمن ماه با حضور در بخش‌های مختلف خط تولید از جمله فولادسازی و کوره بلند ثبت رکوردهای اخیر در بخش‌های نورد، فولادسازی و کوره بلند و فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به بلندهمتان این مجتمع عظیم صنعتی و عموم مردم تبریک گفت. وی ابراز امیدواری نمود که با حفظ این روند رکوردهای ماهانه وسالانه تولید این شرکت با سه کوره بلند نیز شکسته شود.

 

ارسال نظر