ویژه

۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۰۲:۰۱:۳۷
کد خبر: ۱۸۶۵۹۵
ویژه

مدیرعامل کروز:  با قدرت به تولید ادامه می دهیم

مدیرعامل شرکت کروز با اشاره به برگزاری دادگاه کروز و امیدواری برای رفع اتهامات وارده  شده، از نبود هیچ مشکلی در روند تولیدات این شرکت با وجود رسیدگی به پرونده کروز در دادگاه خبر داد. نادر سخا مدیرعامل شرکت صنایع تولیدی کروز گفت: با وجود رسیدگی به پرونده کروز در دادگاه، هیچ خللی در تولید این شرکت ایجاد نشده است.  نادر سخا مدیرعامل کروز با اشاره به اینکه بحث افزایش تولید در کروز با جدیت در حال انجام است، اظهار کرد: در همه بخش ها روند رشد تولید مشاهده می شود. دستکم 12هزار پرسنل ما به عنوان رزمندگان جهاد مقدس در سه کارخانه به صورت سه شیفت فعالیت دارند و با قدرت به تولید ادامه می دهیم. سخا اظهار کرد: با وجود همه سختی ها و ناملایمات، خوشبختانه سد تحریم ها را شکسته ایم و مسیر گروه قطعه سازی کروز در تولید دانش و بومی سازی فناوری با قدرت ادامه دارد. در این شرایط سخت و تحریم با همت خود چرخ تولید را توسعه می دهیم. وی افزود: گروه قطعه ساز کروز با بهره گیری از تکنولوژی و دانش روز شرکت های برتر جهانی،  محصولات خود را تولید کرده و درحال حاضر به عنوان بزرگترین و پیشرفته ترین قطعه ساز کشور نیاز خودروسازان داخلی را تامین  نماید. مدیرعامل کروز با اشاره به افزایش تیراژ تولید خودروسازان در روزهای پایانی سال گفت: متناسب با آن ها تولیدات خود را در 16 دسته محصول افزایش می دهیم تا با آماده سازی به موقع خودروها، بتوانیم کمک شایانی در پاسخگویی نیاز مردم به خودرو باشیم. سخا همچنین گفت: پروژه های داخلی سازی قطعات هایتک در راستای تحقق اهداف و سیاست‌های تعیین شده مقام معظم رهبری در رستای بومی سازی و افزایش کیفیت خودرو داخل، با بهره مندی از توان، استعداد و دانش متخصصان این شرکت در حال انجام است.

ساخت 1600 مسجد و مرکز فرهنگی برکت در مناطق محروم کشور

مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام از ساخت یک‌هزار و 600 مسجد و مرکز فرهنگی مذهبی در مناطق محروم خبر داد. محمد ترکمانه ضمن اعلام این خبر افزود: بنیاد برکت ساخت یک‌هزار و 850 مسجد و مرکز فرهنگی مذهبی شامل مسجد، حسینیه، خانه عالم، حوزه علمیه، مصلی و دارالقرآن را در روستاها و مناطق محروم کشور در دستور کار دارد که تا به امروز یک‌هزار و 600 پروژه به بهره‌برداری رسیده است. وی اظهار داشت: این یک‌هزار و 800 مرکز فرهنگی مذهبی شامل یک‌هزار و 360 مسجد، حسینیه، مصلی و درالقرآن، 36 حوزه علمیه و 454 خانه عالم می‌شود. به گفته مدیرعامل بنیاد برکت، 2 هزار میلیارد ریال اعتبار برای ساخت این تعداد مسجد و مرکز فرهنگی مذهبی از سوی بنیاد در نظر گرفته شده است. ترکمانه خاطرنشان کرد: بنیاد برکت امسال 200 مسجد و مرکز فرهنگی و مذهبی را در مناطق محروم به بهره‌برداری رسانده و برای سال آینده نیز ساخت 200 پروژه دیگر را پیش‌بینی کرده است.

ضرورت سازوکار عملیاتی برای سرعت‌بخشی  به اجرای استراتژی‌ها

در نخستین روز جلسه هم‌اندیشی استراتژی و اهداف افق ۱۴۰۳-۱۴۰۱، چالش‌های عمده فولاد مبارکه مطرح و مقرر شد دیدگاه‌های مورد تأکید مدیرعامل این شرکت ذیل کارگروه‌های تعیین‌شده مورد بررسی قرار گیرند و در قالب پنل‌هایی به بحث و تبادل‌نظر گذاشته شوند تا هر معاونتی بتواند برنامه‌های خود را هدف‌گذاری و ارایه کند.از اقدامات شاخص در این دوره می‌توان به رونمایی نرم‌افزار «رصدخانه استراتژیک» با همکاری دانشگاه اصفهان اشاره کرد؛ این نرم‌افزار به ارایه اخبار، گزارش‌های تحلیلی، پادکست و … می‌پردازد که با قابلیت نصب بر روی تلفن همراه مدیران و معاونین، آنها را در جریان تحلیل‌های مهم و موثر در تصمیم‌گیری‌های مدیریتی قرار خواهد داد. محمدیاسر طیب‌نیا مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در این جلسه اظهار کرد: ما در فولاد مبارکه به دنبال رشد آرام یا حفظ وضعیت موجود نیستیم، امروز صحبت از پیشران بودن مجموعه فولاد مبارکه است و ما به پیشتاز بودن افتخار می‌کنیم، اما باید تلاش کنیم در کار خود گفتمان‌ساز باشیم.

بهره‌برداری از 114پروژه  در حوزه توزیع برق مازندران

سرپرست شرکت توزیع برق مازندران از بهره‌برداری 114 پروژه با اعتبار 298 میلیارد و 462 میلیون ریال همزمان با ایام مبارک دهه فجر در سطح امورهای ۱۸ گانه برق شهرستان‌های استان خبر داد. مهندس سید کاظم حسینی کارنامی گفت: این پروژه شامل کاهش تلفات، مقاوم‌سازی شبکه، رینگ و توسعه فیدر، رفع ضعف ولتاژ، تامین برق مسکن مهر، نصب کابل خودنگهدار، احداث ساختمان اداری، اصلاح و بهینه‌سازی و توسعه و احداث شبکه‌های توزیع برق می‌باشد . وی افزود: در این ایام، در امور برق بابل 25 پروژه، امور برق آمل 18 پروژه، امور برق بابلسر 13 پروژه، سوادکوه 12 پروژه، ساری 11 پروژه، میاندرود 10 پروژه، سیمرغ و جویبار هر کدام 6 پروژه، نکا 5 پروژه، امور برق قائمشهر 4  پروژه، امور برق فریدونکنار 3 پروژه و در بهشهر 1پروژه به بهره‌برداری می‌رسد .

 

ارسال نظر