ویژه

۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۰۰:۵۲:۳۰
کد خبر: ۱۸۶۵۰۲

نماینده مردم رودسر در مجلس شورای اسلامی:

تلاش مجلس برای رفع مشکلات صنعت خودروسازی

نماینده رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به رویکرد انقلابی و جهادی دولت سیزدهم؛ قرار بر این است تا یک حرکت جدیدی در حوزه صنایع کشور به ویژه صنعت خودروسازی ایجاد شود.  حجت‌الاسلام محمد صفری نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی و هیات همراه با حضور در شرکت بهمن موتور از خطوط تولید بازدید و ضمن دیدار با مدیران و کارگران درخصوص مشکلات کنونی و پیش روی صنعت و دغدغه‌های صنعتگران به گفت‌وگو پرداختند. در این بازدید خط تولید خودرو‌های جدید بهمن موتور از جمله فیدلیتی و برنامه داخلی سازی آن نیز توسط نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی مشاهده و موانع پیش روی خودروسازان خصوصی در کشور مورد بررسی قرار گرفت. از سویی دیگر صفری با حضور در شرکت کروز از خطوط تولید این مجموعه بازدید و ضمن دیدار با مدیران و کارگران درخصوص مشکلات کنونی پیش روی صنعت و دغدغه‌های صنعتگران به گفت‌وگو پرداخت. یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های قطعه‌سازی کشور که طی این سال‌ها بخش عمده نیاز خودروساز و بازار برطرف کرده، شرکت صنایع تولیدی کروز بوده است. این گروه همواره بر داخلی‌سازی قطعات تاکید داشته است. گفتنی است؛ کروز در شانزدهمین نمایشگاه قطعات خودرو که آبان ماه سال جاری برگزار شد؛ از یازده مجموعه قطعه پیشرفته جدید خود که توسط مهندسان کشور بومی سازی شده را رونمایی کرد. صفری در حاشیه این بازدید گفت: نگاه دانش بنیان و استفاده از جوانان نخبه در مرکز تحقیقات شرکت کروز موجب شده تا زمینه‌های رشد و ارتقای کمی و کیفی محصولات خودروسازی را بیش از گذشته شاهد باشیم. نایب رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی افزود: اشتغالزایی مناسبی در مجموعه کروز صورت پذیرفته و این امر در جای خودش جای تقدیر دارد.  وی با تاکید بر حمایت همه‌جانبه مجلس شوراس اسلامی برای رفع موانع و حل مشکلات خودروسازی‌ها خاطرنشان کرد: با توجه به رویکرد انقلابی و جهادی دولت سیزدهم؛ قرار بر این است تا یک حرکت جدیدی در حوزه صنایع کشور به ویژه صنعت خودروسازی ایجاد شود و هر دو قوه مقننه و مجریه بر این اهتمام هستند که بتوانند موانع را از سر راه تولید بردارند.

مرحله دوم نمایش  «محله گل و بلبل 3» در فرهنگ سرای آیینه اراک به اجرا درآمد

به دنبال استقبال مخاطبین، نمایش «محله گل و بلبل 3» که به سفارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی تهیه شده بود برای دومین بار، به اجرا درآمد. به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی، آزاده کرمی سرپرست دفتر روابط عمومی این شرکت با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای انجام اقدامات فرهنگی و به منظور گسترش فرهنگ مصرف بهینه آب و آشنایی هر چه بیشتر با موضوع «آب مجازی» در بین اقشار مختلف جامعه از جمله کودکان، دفتر روابط عمومی این شرکت اقدام به ساخت نمایشی با عنوان محله گل و بلبل 3 با همکاری گروه هنری پیام نمود. وی افزود: این نمایش از تاریخ 11 لغایت 25 اذر ماه سال جاری به مدت 15 روز در فرهنگ سرای آیینه اراک به نمایش درآمد و به علت استقبال فراوان کودکان و والدین آنها، برای دومین بار هم به مدت 18 روز، از تاریخ 27 دی ماه تا 14 بهمن ماه سال جاری در همان مکان، در حال برگزاری می‌باشد.

مهندس ایرج رخصتی سرپرست یریت عامل ذوب‌آهن اصفهان شد

در پی استعفای مهندس منصور یزدی‌زاده و طی حکمی از سوی غلامرضا سلیمانی، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین (تاصیکو) و بر اساس مصوبات جلسه هیات‌مدیره ذوب‌آهن اصفهان در روز شنبه ۹ بهمن ماه با حضور حمزه وکیلی عضو هیات‌مدیره تاصیکو، مهندس ایرج رخصتی به عنوان سرپرست مدیریت عامل شرکت ذوب‌آهن اصفهان، مهندس منصور یزدی‌زاده به عنوان رییس هیات‌مدیره و مهندس مرتضی یزدخواستی به عنوان نایب‌رییس هیات‌مدیره این مجتمع عظیم صنعتی منصوب شدند . مهندس رخصتی عضو و رییس هیات‌مدیره شرکت نسوز ایران از شرکتهای زیر مجموعه هلدینگ شستا از سال ۹۶ تاکنون و مشاور عالی مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان در امور اجرایی از سال ۹۷ تاکنون می‌باشد . وی که دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مدیریت برنامه‌ریزی و کارشناسی مهندسی برق است از سال ۷۳ در ذوب‌آهن اصفهان در سمت‌های مختلف فعالیت کرده است . مهندس رخصتی در سوابق کاری خود، سمت‌هایی همچون معاون خرید (۹۶-۹۷)، مدیرعامل شرکت تارابگین (۹۴ - ۹۶)، مدیر ارشد ایمنی، بهداشت و محیط زیست (۹۲ - ۹۴)، مدیر ارشد اجرایی  (۸۹ - ۹۲)، مدیر پروژه کک‌سازی (۸۵ - ۸۹)، مدیر پروژه نیروگاه‌های توازن ذوب‌آهن اصفهان (۸۴ - ۸۵) و... را تجربه نموده است . 

 

ارسال نظر